mitä hyvää eu on sinulle tuonut ?

mammonaa,mainetta,ruokaa,hyvää tahtoa ja kavereita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 00:36

Ei yhtään mitään. Enemmän menoa kuin tuloa. Yhteinen valuutta on ainut positiivinen asia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 18:42

Helppoutta eli eipä tarvii enää valuutanvaihdosta huolehtia, kun EU-maissa matkustelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 19:01

Minä en ole jokapäiväisessä elämässäni huomannut mitään hyvää, liekö sitten pahaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 19:51

Tuo valuutta on kiva matkustaa kun ei tarvitse pähkäillä hintoja että mitä maksaa...
mutta muuten kon seuraa niin EU päättää vähän liikaa sellaisista asioista joihin me Suomalaiset olemme tottuneet ikämme..
Sehän koittaa todella häätää esim tervamme, ajatelkaas shamppoo ja makeiset.
( itse pidän todella tervan mausta ja tuoksusta)
Kamferttivoide tuo vanha poistettiin aika alussa ja nyt tilalla todella surkea versio laimennettiin todella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 20:22

Vastaan sitten, kun keksin onko se todellakaan tuonut muuta hyvää, kuin sen yhteisen valuutan Euroopan maiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 21:05

Valuutta on hyvä homma.
Kiva oli käydä tutustumassa EU-parlamenttiin kun kutsu kävi. Sain kuulla Sixten Korkmanin asiantuntevan parituntisen luennon EU:sta. Olimme 32 kerroksessa ulkoministerien istuntosalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 21:55

kaitpa siitä on seurannut muutakin hyvää kuin valuutajärjestelmän yksinkertaistuminen ja suorat kurkut, mutta ehkä olisi helpompi vastata miltä pahalta se on pelastanut, paitsi että se sitten taas onkin puhdasta spekulointia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 07:56

Tavallinen ihminen ei ole hyvää havainnut muutakun hinnat nousee älyttömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 08:27

Paljon kaikenlaista! Esim. rahanvaihdon tarpeellisuus on vähentynyt, on merkitystä kun matkustaa paljon. Ei EUn tuomia hyviä asioita aina kannata katsoa sieltä kotipesästä suoraan eli omasta lompakosta ja muusta vastaavasta. EU on tuonut kontrollin asioihin, yhteneväisyyttä eri maiden välillä mutta vielä on tekemisiä. Eihän kukaan yksilö ole suoraan EUn jäsen, valtiot ovat. Joku saattaa tietysit haikailla YYA-sopimuksen perään... sitä on suomalaisissa!
Olen saanut toimintani kautta tutustua EUn instansseihin sisältäpäin ja se konkretisoi asioita. Olli Rehn selosti mm. laajentumisasioita erinomaisen selkeästi, omat puolueemme edustajat sekä Natotoimisto on käyty pariin kertaan. Ennakkoluuloja ei ole kyllä koskaan ollutkaan.

Lähteet:
omat havainnot ja kuullut asiat

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:27

Oli jo silloin vastaan kun siitä äänestettiin ja samaa mieltä olen edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 20:25

Eipä nyt satu tulemaan mieleen valuuttakurssi pitää laskea useammassa maassa kuten ennenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:53

Vakaasti arvoaan laskevan valuutan, jota ei tarvitse vaihdella Euroopassa matkaillessa.