missä maassa asuisit,jos saisit valita ?

itse henk.koht italia,australia tai uusi-seelanti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 23:39

En muuttaisi pysyvästi, mutta mahdollisesti tulevaisuudessa vietän paljon aikaani Espanjassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 18:27

Jokin Välimeren maa se olisi, luultavimmin Kreikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:46

Itävalta kauniine Alppimaisemineen olisi minun kotini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:50

on ollut useampikin mahdollisuus valita .... asun Suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:54

menisin mukavampien ilmastojen perään,jos olisis mahdollisuuksia esim.etelä-Ranska,tai oikein isoja tuloja niin Karibian saarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:54

Minä muuttaisin valtioon, joka on muodostettu vuonna 1948.
Arvatenkin se olisi Israel. Se on maa, johon sydämeni kaipaa.
Haluaisin nähdä maan jossa Vapahtajani asui. haave ei varmaankaan
toteudu, mutta sitten joskus uudessa Jerusalemissa toiveeni toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 19:21

Parempi maas kuin hiivatin korkeal puus. Tässä tarkoitan ihan Suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 19:46

Taas tuli tämä visainen kysymys..
Johon vastaan edelleen...
Näin paljasjalkaisena Turkulaisena en todella tästä kaupungista muuta mihinkään en edes Raisioon.

Kivahan on matkustella, mutta aina on kivampaa tulla kotiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 21:12

Olen Suomlainen ja haluan asua vain Suomessa,enkö olekkin tylsä tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 00:40

Kotimaani ompi Suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 07:18

kaikki muu käy mutta en koskaan haluaisi asua suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 08:00

Synnyin maani kaikkein kaunehin.Elikkä kaunis Suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 08:10

Ranskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 09:36

kotimaani ompi maailman paras paikka.... täältä en halua muuttaa ikinä mihinkään, eikä täältä tee mielikään lähteä ei tällä hetkellä edes muihinmaihinkaan visiitille ...melkein 30 astet lämpöä on nytkin ollut , niin jo on kuin ulkomailla olis ...jotta kotimaamme on paras paikka ikinä....

Lähteet:
oma tuntemus ja mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:25

Thaimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 20:33

Kyllä se toistaiseksi on Suomi vaikka en tätä maailman onnellisempana maana pidäkkään, mutta kunnioitan Isieni perintöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 02:12

Olen onnellisessa asemassa ja saan valita, toisin kuin kovin moni muu. Valitsen Suomen.