onko laiha nainen kaunis ?

ulkomailla normaali vartaloiset jyrää.onko järkeä olla ikuisella laihiksella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 15:46

No tänään käveli vastaan kaupungilla ystävykset nuoret tytöt. Toinen laiha kuin kukkakeppi (jopa sairaaloisen laiha) ja toinen pyöreä kuin pallo (jopa sairaan lihava).
En pitänyt kummankaan näöstä...
Sopusuhtaisuus kunniaan.. Itse olen sitä tavoittamassa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 10:44

voi se laihakin olla, mutta ei sopivat pehmusteet pahaksi ole,
kyllä se kauneus määrittyy monen muunkin kuin ympärysmitan mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 11:11

”Sisäinen kauneus on turhaa, sehän näkyy vasta ruumiinavauksessa”
~Blondi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 11:32

Kyllä laihakin voi kaunis olla,ku ei ole liian laiha.Itse olen rintava ja reitevä,kelpaan kyllä tälläisenä,kun olen,inhoan puheitakin laihduttamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 12:15

Kaunis ja kaunis. Laiha ja laiha. Anorektikko on ainakin järkyttävää katsella.
Kyllä minä olen pieni ja lievästi lihava, ulkoista kauneutta ei ole, mutta ei lapset ole karkuun juosseet.
Kyllähän nuori ihminen jos hän on kaunis kasvoiltaankin on tietenkin parempi katsojan silmään
kuin pömppövatsa, jenakkakahvat, allit sekä ahteri joka vaatii jatkettavan tilan istuessaan.
Ollaan tyytyväisiä sellaisenaan kuin olemme, kaikista meistä löytyy jotain kaunista ja pysyvää.
Puolustuksena sanon, että kertovat lihavemman ihmisen vanhana olevan paremman näköinen
kuin luuviulu katsella. Se on lohdutus itselleni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 12:31

Kyllä sen verran lihaa pitää olla luiden ympärillä, että tietää mistä kiinni ottaa:-)
Lihavat on lepposia. Ei ne keksi kepposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 14:27

Ei ole. Jos luut töröttää, niin kauneus on kyllä kadoksissa.Sairaus voi tosin tehdä ihmisen laihaksi, mutta sitä en ymmärrä, että ehdoin tahdoin halutaan näyttää joltain luurangolta.Äitini kanssa samassa sairaalahuoneessa oli anoreksiaa sairastava nuori nainen. Kyseinen henkilö näki itsensä normaalina. Niin vakava on anorexia.
Jos sitä on jokunen kilo siellä ja täällä vähän niinkuin extrana, niin mitä sitten. Terve ihminen on mielestäni normaalisti syövä, virkeä, iloinen.

Lisätty: 04.07.2010 - 14:29

Äitini oli muuten normaalipainoinen, mutta sydänvikainen.Tyttö laitettiin sentakia samaan huoneeseen, kun äitini oli hyvä keskustelija.Tytöllä oli varmaan turvallinen olo, kun ei kukaan tuominnut ja ihmetellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 17:38

Terveys haitta on liian lihava.Mikä on liian lihava?Jokainen sen kehossaan varmasti tuntee ,olen sitä mieltä.Ei mitat aina kerro kaikkea.Toinen voi olla kovakuntoinen ja lihava, toinen luuranko ja heikko kuntoinen .Eikö kultainen keskitie kulje käsi kädessä.Ihmisiä eri kroppatyyliä.Kaikki omanlaisia.Toiselle sopii pyöreys ja toinen voi huonosti, silloin pitää olla soukka.Olen nähnyt joskus kulkeissani luuranko naisen, kyllä puistatti.Ei ollut terveen näköinen.Siis syödään kun on mistä syödä mutta kohtuudella vähän kaikkia.Liikutaan myös .Terveys tulee sisältä ja ulkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:51

Kyllä laihatkin naiset ovat kauniita,mutta jos mennään kovin paljon alipainon ellei peräti anorexian puolelle, niin sitten on eri juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 21:51

Antaa kaikkien kukkien kukkia,eikä olla ilkeitä,kateellisia tai vahingoniloisia.Suvaitsevaisuutta suomalaiset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 03:50

Kauneus on katsojan silmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 12:24

Kauneutta ei mitata kiloilla mutta kohtuus kaikessa. Vaikea selittää mitä tarkoitan mutta hoikkia löytyy tosi pahannäköisiä, samoin myöskin hieman tukevampia eli upea ulkonäkö on laajempi käsite kuin kilot! Sopusuhtaisuus, jalostuneet piirteet , upeat hiukset jne ovat kauneutta (esim. Greta Garbo...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:19

Joku varmaankin ihannoi laihuutta, mutta minä tykkäisin että hieman olisi pyöreyttä luiden ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 02:15

Tiimalasivartalot ovat kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 19:01

Ei sillää koollaa ooo välii ja toi on tosi loukkaavaaki ku haukutaa läskiks vaikka niin oiski, sisäinen kauneus on tätkeintä ja jos oikein välittää niin ei sillää koollakaan oo väliää yhtään. :))