teeskentelevätkö ihmiset facebookissa,että menee hyvin vaikkei meniskään?

suomalaisilla taipumus kaunistella/salata asioita,koska epäonninen on kuin spitaalinen jota kartetaan ja maineen mittari on työpaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 15:31

Huomasin aikoinaan että teeskentelijöitä riitti työpaikallekin. On paras teeskennellä jos ei osaa tehdä mitään! "Kaikkea se maa päällään kantaa", oli äitivainaan sanonta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 10:42

siellä ja monessa muussakin yhteydessä, se on yksi pätemisen muoto ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 11:01

simuloitua todellisuutta kyberavaruudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 11:33

Kyllä siellä varmasti kerrotaan muunnettua totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 12:35

Kukapa ei niin tekisi, vaikka täällä napsussakin voisi sitä harjoittaa.
Moni siellä kuulemma levittää kaiken juttunsa koko seurakunnalle, ovatko sitten
tosia vai ei, ken tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 14:36

En tykkää face-bookista pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 15:51

Meitä löytyy moneen junaan, ja joku jää asemallekin..

Toiset on teeskentelijöitä ja toiset totuuden torvia ja löytyy myös siltä väliltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 17:43

En tuolla kanavalla ole käynytkää lukemassa. Meitä moneen junaan.Joku mulle sanoi että turvallisuus riski.Joten nauttikaamme napsusta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:44

naamakirja tai napsu,pirustako kukaan ottaa selvää mitä teatteria kukin vetää?
ainoastaan naamakkain eritellään jyvät akanoista,mun mielestä B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:52

Kyllähän siellä varmasti välillä kerrotaan muunneltuakin totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 03:54

Jos aikoo saavuttaa jotain suurta, rohkeutta koetellaan monta kertaa.

-John Henry Newman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 10:39

En käytä facebookia, en tiedä ketä siellä on ja mitä kertoilevat. Mutta tietääkö joku ulkopuolinen jonkun toisen asiat paremmin kuin itse.... siitä en ole lankaan vakuuttunut? Ja pitääkö kaikki henkilökohtaiset asiat kertoa koko maailmalle, sitä kyllä ihmettelen suuresti. Ettei tässäkin kateus, se perisuomalainen (sisäsuomalainen) ominaisuus nostaisi päätään??
Facebookin idea on käsittämätön, siis omasta mielestäni.Sähköpostia voi käyttää tuttavien väliseen kommunikaation, sen pitäisi riittää.
Olen saannut muutamia "kutsuja" liittyä fb:hen, kutsujina joitain tuttuja mutta myös ihan tuntemattomia, nimi-ja toimipaikkatiedot saatu googlettamalla. En koskaan liity tuohon seurakuntaan.
Konkretisoin asioita äärimmileen eli pitäiskö esim. pankkitilien saldot kertoa julkisuuteen, sitäkö ap tarkoittaa tuolla totuudella? Työpaikka tai sen oleminen on taas itsestään selvyys terveelle ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:14

Noinhan ihmiset tekevät "elävässäkin" elämässä. Valehdallaan paljon ja kaunistellaan ja vähätellään jotta kulissit säilyy siistinä. Ei täälläkään kaikki taida ihan rehellisiä olla, mutta olen sitä mieltä ettei ihan avoimesti kannataisikaan asioistaan puhua tällaisissa paikoissa.