Raikkaat kesäaamun tervehdykset. Lämpö jo 20+. Kuinka olet tämän päivän helteen aikonut selättää,hikoiletko vai haet varjopuolta?

Itse en ole helleihminen, joten varjoon ja suojaan täytyy mennä, mutta olen silti iloinen,
että on hellettä.

Avainsanat: omat avainsanat kategoria helleutelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 19:49

vieläkin on +26 C. ja huomiseksi luvattu vielä lämpimämpää säätä, jos on uskomista sääennusteisiin.
Fiinakaan ei ole tykännyt ilakoida ulkona, lyhyt lenkki ja takaisin sisälle viileyteen.

Kysyjän kommentti

Kiitos palisanteri, sain samalla Sinun lenkkikaverisikin nimen muistiini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 11:10

Onhan aamu ollut kaunis. Ikkunan läpi olen sitä katsellut, tosin käväisin kyllä yöpaidassa ulkona. Meidän etupihalle aurinko alkaa kunnolla paistaa vasta klo 10 jälkeen, joten voisinhan sitten mennä istuskelemaan ulos. Voisinhan vaikka levittää aurinkotuolille patjan ja lukea kirjaa. Mutta en ole varma, en silti lupaa mitään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 11:16

Kaupassa kävin jo, jotta sais sit loppupäivän vaan olla möllötellä (untako?). Tuos takapation reunamilla on sen verran koivuja, että ihan sopivasti on välillä lämpimänpää ja sitten välillä taas sopivan 'vilposta', sellasest tykkään, liika paahde ei enää nykypäivänä oo mukavata..
ja samoin kaikille kesäterveiset, kesäterveiset, keeeesäteerveeeiset:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:35

Sama täällä, annan helteen selättää minut kohta tuonne auringonottotuoliin. Juuri kävin putsaamassa sen linnunkakoista ja muista roskista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 15:51

Nämä lämpöiset päivät on todella vaikeita sairaille ja vanhuksille.Itse olen hyvässä asemassa meille ei tule kuuma. Vaikka ulkona olisi kuin lämmin.Noi 20 sisällä se on ihan hyvä lämpö ja nukkuukin hyvin.Olemme maalla.Paljon viileitä paikkoja ,iso kellari jossa 5+.Jotka käy meillä aina mainitsee että ompa teillä ihanan viileetä.Menee uloskin mielellään kun tietää pääsevänsä taasen viileeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 16:50

leppoisasti tämä on sujunut ja mukavasti on riittänyt lämmintäkin,
kolmannet shortsit menossa, saas nähdä pärjäänkö niillä loppupäivän

(ensimmäiset ratkesi perästä kun vääntäydyin pyörän satulaan, toiset tuli uitettua kunnolla kun rantautuessa mulautin kajakin kumoon ja näihin komansiinkin äsken syödessä roiskin jotain grillikastiketta, mutta kelpaavat kunnes emäntä asian huomaa ... )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 17:17

Aamupäivän kiertelin isolla kirpparilla jalopun päivää auringonpaisteessa lukien.Erittäin hyvin siis auringossa viihdyn. Harvemmin on tarvetta varjoon hakeutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 08:41

eilen tuli todella hieno päivä,,
Vietimme ihoamme kärventämällä maauimalassa...
ja loppupäivä meni kaupungilla kävellen ja Keskiajanmarkkinoilla ..

Ja mitä tämä päivä taas tuo tullessaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 04:21

Lämpöä on piisannut täälläkin, lähempänä kolmeakymmentä oli sunnuntai päivän lukemat.