Onkos kellä kokemuksia Kreetan hintatasosta tältä kesätä 2010

Taksi, ruokailut, yms. Ollaan menossa heinäkuun lopussa lähelle haniaa lomailemaan.

Lisätty: 05.07.2010 - 11:11

Joo nuukailemaan ei ole tarkoituskaan lähteä, mutta hakusin vain kuulla kreikassa matkanneiden kokemuksia. Mielestäni talvella kanarialla esim. hintaso oli ihan ok.

Avainsanat: kreeta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 12:18

en tiedä miten vanhat hinnat täällä:
www.explorecrete.com/various...prices.htm

takseista täällä:
www.explorecrete.com/various...-taxis.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:34

Lomaoppaista varmaankin saa hyödyllistä tietoa. Mutta ne kerrat kun olen siellä käynyt, on eläminen tullut ihan yhtä kalliiksi kuin Suomessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 20:06

Koko lailla samaa hintaluokkaa kuin Suomessa.Taksit voivat olla jonkin verran halvempia sekä ruoka.Siinä ne keikkuu hyvällä tasolla. Kun lähtee lomalle, niin ei kai sinne mennä joka eurosta kiinnipitämään.Nauttikaa ja eläkää hyvää elämää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 08:49

Uskon että hieman halvemmat kuin Suomessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:29

En usko,että ovat halvempia kuin Suomessa,sillä meillähän elinkustannukset kalleimpia.Toisaalta ei mulla ainakaan ole tarmoa välittää muutamien senttien hintaeroista puoleen tai toiseen;lomalla menee se mikä menee....Viettäkää (silti)antoisa loma Kreikan saaristossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 10:00

Kaikkialla Kreikassa on taksimaksut nousseet hieman verrattuna vaikka pariin edelliseen kesään. Kesäkuun 1. pv tänä vuonna kohosi polttoaineen hinta Kreikassa, vielä se ei näkynyt välittömästi taksien tai bussien hinnoissa, en tiedä ovatko nyt nostaneet hintoja. Ruoan hinta Kreikassa on tavernoissa huomattavasti edullisempaa kuin meillä Suomessa eli ainakin Rodoksella 10 eurolla illastat kyllä jos tyydyt pääruokaan. Annokset ovat siellä niin kookkaita etten ainakaan minä voi ottaa sen lisäksi alkuruokaa ja jälkkäriä. Viinilasillisen sai 2,50 eurolla.
Kreetan hinnoista en ole eprillä mutta valittavat että siellä ei hinta-laatuduhde oiekin kohtaa, enpä tiedä mikä on todellisuus.
Ei lomalla kannata kirjanpitoa pitää vaikka kohttuuttomat korkeat hinnat ja kehno laatu tietysti ylittävät rajan. En myöskään ymmärrä sitä miksi lomamaissa pitäisi olla halpaa....
saan lähes näppylöitä jos joku kysyy minulta, kun on kyse lomamatkoïsta, mikä siellä oli hintataso!! En pidä hinnoista kirjaa.