Onkohan kukaan napsulaisista yhtä rakastunut kuin minä?

Ensi vuonna 40-vuotta täyteen.

Oma pieni suukkosuu, mamma eikä kukaan muu!!

Avainsanat: mamma pappa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 10:56

Tuohon tilaan ei ole mittaria keksitty eli ei voida antaa vastausta. Jokainen olkoon tyytyväinen omaan tilaansa, on sen varmasti ansainnut.
pappa4:n viesteistä houkuu kyllä tasapainoisuus, sen olen havainnut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 23:38

rakkaus ja hulluus ovat sellaisia juttuja joiden määrää on vaikea mitata, niinpä myös vertailla

kiva kuulla että sulla menee vieläkin hyvin, varmaan monella muullakin, mutta ei aleta siitä kisailemaan, ollaan vaan onnellisia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 08:16

Rakkaus on moniselitteinen asia, minä rakastan miestäni kuin myös lapsiani, lastenlapsiani eläimiäni, elämää ym. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:12

Olen onnellinen puolestasi että rakkaus elää edelleen elämässäsi.
Ottaisin minäkin mielelläni onnen ja rakkauden kanssani asumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 17:15

Kerrassaan nätisti kirjoitettuelämänkumppanista, pappa4! Hienon kumppanin on vaimosi aikanaan valinnut.
Kovin rakastunut olen minäkin, yhteisiä vuosia oman rakkaani kanssa takana vasta kymmesosa noista sinun vuosistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 19:01

Jollain tavalla pappa, olen aistinut sen Sinusta aivan alusta lähtien.
Sinä olet rakastunut mies .....,vieläkin.
Kirjoituksestasi henkii syvä luottamus, että kykenet situoutumaan ja rakastamaan
kokonaisvaltaisesti, elämänkumppaniasi.
Niin monimuotoisesti tuot sen esiin, ei vain vaimoasi, vaan myös koko pesuettasi
kohtaan.
Aivan maistan kuinka tämänpäiväisessä kesäkeitossasikin olisi rakkauden
nyppyjä mukana. Ja (jurona) suomalaisena miehenä tuot rakkautesi esiin.
Se on harvinaisempaa, vaimo kysyi mieheltään: " että rakastaako hän vielä
kun niin harvoin sen sanoo". Mies vastasi: " että pitäisi riittää kun vihittäessä
sen kerran sanoi"
Ja ensi vuonna saat viettää rubiinihäitä. Empä onnittele vielä sen johdosta, sillä
lujasti uskon, että saan senkin tehdä ajallaan.

Suuri on rakkaus rajaton, onnen aika ajaton..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 21:36

On ihanaa olla rakastunut..vielä tässä iässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 16:38

kyllä vaan vaikka elämä murjoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 17:57

Rakatetaan kyllä aina enemmän joka päivä.Sitä meiltä ei pois kukaan saa.Se on ihmeelinen voima jolla menemme eteenpäin .Aina huumassa niinkuin ampiainen jolla jaloissa siitepölyä.