Killerin raviradalla lokit aiheuttivat hevosen kuoleman, kun pelästyttivät polleparan. Ovatko äkäiset lokit kiusanneet sinua?

Avainsanat: lokit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 22:49

Nelivuotias ruotsalaisruuna oli arvohevonen, josta odotettiin huippuravuria Ruotsissa. Ruuna oli ollut Jyvässeudulla treenattavana ja sen piti palata Ruotsiin tällä viikolla.

Minua lokit eivät ole kiusanneet, mutta ikävä tilanne oli tämä onnettomuus. Hyvin surullinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 16:08

tänä kesänä ei ole lokeista ollut pahempaa riesaa mitä nyt yksi tiira on vähän sitä mieltä että menen veneelle väärää reittiä, lenkkipolun varessa tuolla keskuspuistossa yksi häiriintynyt varis hyökkäili muutaman päivän ajan kimppuuni, se ilmeisesti häädettiin konstilla tai toisella muille maille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 16:10

voi polleparkaa,lokit ovat riesana Hgin Kauppatorilla,kun tekevät hyökkäyksiä eväiden kimppuun.Muutenkaan eivät käyttäydy ihmisiksi tai sitten on vika ihmisissä,jotka antaa niille sapuskaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:13

Hevosraukka!!!
Kun menen syöttämään Kupittaan lintuja, niin tulee syötettyä lokit, tiirat ja naakat, nuo joita koitan syöttää ivät ehdi...
Joten taitaapi olla kiusa kaikkialla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:23

Olipa outo kuolema hevoselle ja lokkikin pääsi hengestään, ettei jousu syytettyjen penkille.
Ei ole lokit häirinneet sitten viimekesän Kauppatorin jälkeen, siellä ne vei 10 minuutin aikana
ainakin yli 10 jäätelöä ihmisten kädestä.Onhan ne siellä olleet riesana. En nähnt kun yhden lokin
kala-astian ympärillä,mutta kalat olivat niin syvällä, ettei se saanut niitä.
Sen sijaan ihania sorsapoikueitä oli kaksikin parvea. Oli ostettu monta sataa kiloa kauroja lähitalosta
ja kylän kuivat leivät saivat käyttöä.
Tulivat maalle syömään niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:33

Lokit eivät ole häirinneet, sen sijaan nautin istuskelusta meren äärellä ja tunnelmaan kuuluu ehdottomasti lokkien huuto. Sääliksi käy polleparkaa ja kaikkia muitakin ravihevosia. Pyydän jo ennakkoon anteeksi ravikansalta, mutta ravit on yksi vastenmielisimpiä "urheilumuotoja" mitä tiedän. Säälillä ajattelen hevosia, joita kuskataan ympäri maan peltikoppereoissa - ihme, etteivät ole niissä saaneet sydäriä - tai mistäpä sen tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:36

Hevonen on vaarallinen otus kummastakin päästä ja epämiellyttävä keskeltä. Kokemuksesta tuon tiedän.
Turussa kauppatorin lokit vievät hevosestakin voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 07:19

Kyllähän lokit petoja on .Niiltä löytyy uskomattoman paljon ystäviä avuksi .Olen seuraillut tässä vaikka ei vettäkään ole.Ovat liiankin älykkäitä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:09

Voi hepparaasua. Ei tainnut olla sillä pumppu kunnossa.
Minä olen hyvää pataa lokkien kanssa. Ne kiltisti odottelee kivellä että saavat kalanperkuutähteitä.