Oletko innokas kesätapahtumissa, kuten markkinoilla, kyläpäivillä, musiikkitapahtumissa ja kesäteattereissa kävijä?

Avainsanat: kesän tapahtumat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 21:41

Kyllä tulee markkinoilla käytyä,kun tapaa aina paljon tuttuja. Kesäteatterissakin tulee käytyä joka kesä..ja joissakin musiikkitapahtumissa..Loppukuusta alkaa taas Kotkan hulinat meripäivät..kyllä silläkin tulee aina käytyä..Lupasin viedä yhden rullatuliavustettan myös meripäiville,kun haluaa niin kovasti..meripäiville käymään..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 15:40

En lainkaan,niin tylsä tyyppi olen,mieluummin luonnon helmaan kuten nyt Repovedelle yms.(ed.kysymyksen vastaus kertoo...kaiken)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 16:04

kesäteattereissa kyllä tulee käytyä monestakin syystä ja useammalla paikkakunnalla,
muut tapahtumat lähinnä Helsingin juhlaviikoilla elokuun loppupuolella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 16:50

Jospa huomen illalla köpöttelis kylälle "by natten" tapahtumaan. Kymmenen vuotta kylillä asunut ja olis tasan toinen kerta ko tapahtumassa. Siinä ne "tapahtumat" sitten onkin!

Lisätty: 04.07.2010 - 11:07

Eipä nuo pomppulinnat 70 stä kiinnostanut, turha reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:17

Kesäteatterissa on jo käyty Juoppohullunpäiväkirja oli aiheena ja nyt on Turussa keskiajanmarkkinat joten huomenna sinne.
Ruisrokki olisi kiva tapahtuma olen ollut teininä ensimmäisessä Ruisrokissa ja sen jälkeen en koskaan mutta olen sen ajan lapsenvahtina lapsenlapselleni joten uskon että minulla todella kiva viikonloppu ensiviikolla tulossa, olen kiusannut vanhempia jos voitan sinne liput niin minä ja Jade olemme myös siellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:36

Olen innokas etukäteen ajattelija, että tonne ja tuonne, mutta kyllä ne tänävuonna supistuvat paikallisiin tapahtumiin.Niitä on runsaasti Keuruulla. On kesäteatteria, olisi aika jo tutustua niihin.
Suvi- ja elosoittoa. Ensimmäisen kauppaiden järjestämä heinähypistely, kesäistä musikkia ja ohjelmaa. Soiton paikka festifaali 2010 29.6.-8-7-2010.
Ukko-Pekka markkinat Haapamäen veturipuistossa. siinähän sitä, jossain käyn, mutta taitaa
suurin osa jäädä puheen asteelle. En lähde kauemmaksi, paikanpäällä on kyllä näkemistä tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:40

En juurikaan käy kesätapahtumissa ellen nyt satu olemaan Oulussa valkosipuliyön aikaan. Fanitan Oulua ja sen elämän menoa. Helsingin juhlaviikoille olen osallistunut vain kustannuspuolella. Muutamme takaisin keskustaan, joten siellä joutuu pakostakin osallistumaan kaikenlaisiin häppeninkeihin, pääkaupunkiseudulla kun ei löydy muuta paikkaa kuin piskuinen niemi missä pidetään kaikki karnevaalit. Muutaman Kaivarin ilmaiskeikan olen käynyt kuuntelemassa. Kesällä vietetään vapaata mökillä niin paljon kuin mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 21:03

Joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:56

Olenhan minä, ja tälle kesälle on jo käyty monissa tapahtumissa. Huomennakin olen jälleen lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:23

Eivät saavu minu luokse,
perässäni ei ne juokse.

Tapahtuma nyt mulle on,
mamman loma verraton.

Runosuonikin pulputtaa,
onko mitään parempaa.

Teatteri ja musiikki,
jääväthän ne toiseksi.

Mamma mulle rakas on,
tunne tuo aivan ehdoton.

Rakkauden ken omistaa,
onnessa tietään vaeltaa.

Arvata voi missä tuo lie,
onneni tunnen se on tie.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 07:58

Tylsä tyyppi täälläkin. Ei vois vähempää kiinnostaa nämä paikalliset kesätapahtumat. Kesäteattereissa on pyrkimys käydä, useammassakin. Jos vain mitenkään onnistuu työvuorojen lomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:07

Viime kesänä kävin joka viikkoisella iltatorilla (paremminkin viereisellä terassilla) muutaman kerran, ei siitä paljoa kostunut kun aina piti olla kuskina eräälle immeiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 11:26

Lappeenrannassa menee kesäteatterissa juuri Vodkaturistit Markku Toikan tähdittämänä,sinne menemme.Turun reisulla kävimme keskiaikaisilla markkinoilla missä tapasimme erään piikaparan joka oli pantu keräämään isännällle penninkejä,no kyllä ymmärsimme piiktytön hädän ja hellitimme kukkaron nyörejämme,saimme myös siletä hullunpaperit hintaa 3 euroa kappale,tosi hauska juttu,mieheni todettiin seinähulluksi ja minä olen läpeensä hullu.Tämän tyyppiset tapahtumat miuta kyllä viehättää.