Perinteinen perjantaikyssäri: Mitäs suunnitelmia sinulla on alkavan viikonlopun viettoon?

Avainsanat: viikonlopun ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 15:58

Mamma kanssa ja istun keinussa.
Mikähän sen voittaa?
Oma on mulle mamma,
en toisille koskaan anna.

Kysyjän kommentti

Taitaapa mammalla olla siellä oikea aarre pappana!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 15:38

menossa Repovedelle kuljeskelemaan ja Jaalaan rantasaunailemaan eli landereissu edessä,vielä pitää hommata myrkkyä hyttysiä,mäkäräisiä,punkkeja ja skorpioneja vastaan ;-);on senverta karmeat kokemukset lentävistä,pistelevistä,verenhimoisista ja myrkyllisistä pirulaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 16:40

tämän pitäisi olla se 'kotona-löhöämis-viikonloppu' , saas nähdä onnistuuko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:18

No huomenna mennään keskiajan markkinoille, vaikka en mitään ostakaan mutta joka vuos siellä pitää käväistä ja ottaa markkinoista kuvia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:43

Luvattu hellettä, joten mamma ottaa se rauhallisesti. Lauantaina oliis kyllä Hattutemppu markkinoineen toritapahtumineen,tansseineen. Mutta teen sen hattutempun nyt ja aioin pysyä kotona.
Heittelen täällä vanhoja lierihattujani ja otan muutaman tanssiaskeleen kasettikoneen kanssa.
Sunnuntainahan olen jo reporanka ja odottelen taas arjen alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:46

Lauantai menee muuttopuuhissa eli pakkaan tavaroita. Sunnuntaina lähdetään pikavisiitille Pohjois-Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 20:48

yläkertaa tarttis eristää ja tehdä mietintätyötä - vieläkö jostain voin nipistää kun akkunatkin pitää ostaa. ja äijähän menee kaverille kattoremppatalkoisiin. mä jään katin kanssa kotiin ja rupeen tuunaamaan vanhaa vitriiniä. tuolla se jo pihalla ekaa maalikerrosta kuivuttaa. huomenna se saa osaan pintaansa vanhaa sanomalehteä. nii ja rompetori olisi kanssa huomenna....
sunnuntaina pitää palauttaa lainakärry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:58

Tänään levähdän, ja huomenna suunnistan jälleen erääseen suureen kesätapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:05

Mitähän sitä näin kesälesken mieleen nyt sitten juolahtaakaan - jaa, aika näyttää.
Toistaiseksi aion nauttia tuosta ihanan lämpimästi porottavasta auringosta.