Napsussa kummittelee!Sain viikolla ilm.omaan emailiin yksäristä,mutta ky.yksäristä ei hajuakaan missään;ihmettelenkö YPlle,onko

tuttu juttu napsuille?Jos näet lähettääjä tämän,lähetä pliis uusiksi...

Lisätty: 02.07.2010 - 12:48

Ha-ha-ha,efedriinit odottaa illemmalle,mutta kummitteluteoria tuntuu oudolta,ehkä palisanteri enempi oikeilla urilla...

Avainsanat: yksityisviesti kadoksissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 12:21

Onkos PateT nauttinut yhden efedriinin liikaa. Jos näin on niin kyllä ne viestit siitä löytyvät. Mikäli näin ei ole, niin voit kysellä YP:ltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 12:29

josko se henkilö joka oli sen "yksärin" lähettänyt, olikin tullut katumapäälle ja poistanut sen .
eipä sitä kukaan osaa sanoa mitään muutakuin se henkilö joka sen yksärin on lähettänyt.
ehkäpä selviää jos hän kysymyksesi lukee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 16:45

kas noinhan se käy kuin palisanteri epäilikin,

mulle yks kärsimätön (salainen) 'ihailija' lähetteleen silloin tällöin noita yksäreitä ja jos en heti vastaa ne häviävät (eli lähettäjä on pyytänyt poistettaviksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 18:32

YP reakoi pyyntöön tosi nopeasti, on siitä kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:10

Näin minustakin tuntuu tuo Palisanterin teoria kaikkein todennäköisemmältä. Lähettäjä tuli katumapäälle.

Lisätty: 02.07.2010 - 23:13

Yksi hassu tapaus on sattunut omalle kohdalleni, olen saanut viestin yhden kerran sellaiselta käyttäjältä joka oli varta vasten rekisteröitynyt jotta sai minulle viestin lähetettyä. Mitään muuta hän ei ole tunnuksen alla napsussa touhuillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:57

Tuttu juttu. Minäkin saan silloin tällöin ilmoituksen että uusi viesti tullut, onkohan ne sensuroitu kun ei näkynyt viesteissä kuitenkaan.