Milloinka Sinun mielestäsi olisi aiheellista alkaa puhumaan joulusta ja joulukorteista?

AamuTV.ssä oli pätkis, jossa puhuttiin just joulusta ja joulukorteista. Minun mielestäni pitäsi
nyt meidän pitäytyä kesäajassa. Kyllä se syksy saapuu ja joulukin aikanaan.
itse haluaisin, että mediakin hakisi aihetta kesästä, ei edes vielä syysajastakaan.
Lienee rahasta siinäkin kysymys firmalla, päästä kortteineen ensimmäisenä markkinoille.
Oikein nolottaa kysyä tätä, kun kesä on meillä kaikilla parhaimmillaan.

Avainsanat: kategoria on nyt mikä se on. joulu utelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 23:15

Olen Sirkkaliisa kanssasi samaa mieltä. Nautitaan nyt tästä kauniista kesästä, ja palataan sitten jouluun aikanaan, kun syksyn harmaat ovat menneet.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, siis samaa mieltä kesärauhasta olemme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 09:47

No huh, huh. Onneksi olin aamulenkillä enkä nähnyt ko. ohjelmaa. Voihan sitä mielessään suunnitella vaikka joulukortteja hienoista kesäkuvista (mie teen joskus sillai), mutta ehkä emme vielä aloita jouluaihetta, vai mitä mieltä lienevät muut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 10:19

no puhuahan voi silloin kun asia mieleen pölähtää, kunhan ei ala sitä maanishysteeristä hössötystä lahjojen, ruokien yms. kanssa, johon jotkut sortuvat viimeistään syysskuussa (täälläkin)

- naatitaan nyt ensin nää muut mukavuudet -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 10:28

Ei ainakaan heti juhannuksen jälkeen,mahdollisimman lähellä ky.juhlaa,mun mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 10:47

Eikö tässä viiden kuukauden päästä oli jo aika aiheellista siitä alkaa puhua eli joskus marraskuussa.Joulusta puhuminen ei kuulu minusta kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 12:19

Kirjeitä en kirjoittele ja kortteja en lähettele.
Napsuttelu riittäköön sähköpostien ja tekstiviestien lisäksi.
Mamma niitä lähettelee ainakin lastenlapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 14:46

marraskuussa aikaisintaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 16:45

Aina ne pitää pitää mielessä, ei sitä tiedä milloin tulevan joulun kortti taltioituu kameraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 18:06

Silloin, kun joulua aletaan hössöttämään, en hirveästi jaksa korvaani kallistaa oli vuoden aika mikä tahansa. Minulle joulu on rauhan ja hiljentymisen aikaa. Yleensäkin käännän kanavaa, jos ohjelma ei "nappaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 08:22

Minä itse näin kesällä en halua miettiä joulua, se on syksyllä ajankohtaista.
Viime talvena sai upeita luontokuvia niistä valkkaan kyllä joulukorttini mutta katson todella niitä vasta syksyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:55

Voihan niistä nyt puhua milloin vain. Itse aloitan lahjojen keruun näin kesäisin. Ja korttejakin sopii joutoaikana tehdä, ei tule sitten lähempänä kiire.