käyttekö enää ollenkaan elokuvateattereissa? kuinka monta kertaa vuodessa?

itsellä on mennyt jotain 5-7 vuotta ettei ole tullut mentyä

Avainsanat: elokuvateatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 20:25

Hui kauhiaa mitä sie kyselet, ei oo tullut vuosiin käytyä, ehkä johtuu siitä (kin) ettei ole tullut sellasia elokuvia, jotka ois sytyttäny tai et; tää on tosiaan pakko nähä, ja ois niin hyvä et jää historianlehdille jopa, jään oottelee edelleen.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 19:53

miepä pistän paremmaks. en uo käänynä lehvassa varmaan kolmeentoista vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2008 - 21:18

Tänä vuonna olen käynyt katsomassa kaksi leffaa. Mieluiten melkein vuokraan kuin menen teatteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 02:01

Kyllä. 3-4 kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 08:12

oli tosi pitkä nollajakso, ehkä parikymmentä vuotta. Parina viime vuonna olen käynnyt n. 4 /v , lähinnä kotimaista uustuotantoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 14:27

Kyllähän leffassa tulee väkisinkin käytyä ainakin 5krt vuodessa. Joka vuosi tulee aina pari sellaista "pakko nähdä"-leffaa ja siihen päälle vielä sellaiset joita menee katselemaan ajankuluksi tai kavereiden pakottamana. Taitaa kyllä enemmän olla nuorison juttu, omat vanhempani ovat käyneet leffassa viimeeksi reilusti yli 5 vuotta sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 22:03

Mielenkiintoinen kysymys! Eipä oo tullu ehkä 8 vuoteen käytyä, mut monesti on ollu mielessä. On se vuokraus nykyään niin helppoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 09:25

2-3 kertaa vuodessa. Hyvä elokuvia on niin vähän ja kun laatuteatterit lopettivat toimintansa Helsingissä, siinä kait yksi syy.

Lisätty: 13.11.2008 - 09:26

Elokuvia ei vuokrata meille, on maksettuja TV-kanavia sen verran että ohjelmaa riittää, eikä tarvi olla elokuvaa se jota katsoo.