mitä pitää tehä,ku ei uskalla tehä alotetta?? ainaki olla poitsun kaa kahestaa jossai metäs vai??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 22:31

Älä tee yhtään mitään. Sitten kun uskallat tehdä aloitteen olet sopivan ikäinen ja tiedät jo itsekin mitä pitää tehdä.

Kunnioita itseäsi, äläkä ainakaan mene mihinkään pöheikköihin. Jos peloittaa, jännittää, ujostuttaa, tuntuu väkinäiseltä, olet tekemässä jotain väärää itsellesi. Kuuntele itseäsi ja rakasta itseäsi ihmisenä.

Elämä on oikeaa elämää ja elokuvat ovat elokuvia. Oikeassa elämässä ei ole aina happy endiä vaan vääristä valinnoistaan joutuu kantamaan itse vastuun....useimmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 19:54

minkähän ikäinen mahdat olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 02:11

Aloitteiden aika tulee ajallaan.
Oletpa hyvässä vaiheessa.
Ei tarvitse tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 17:24

Sano vaan jotain. Jos menee mönkään- entä sitten. Ei haittaa, jos poika oikeasti tykkää sinusta. Jos ei tykkää, niin sitten ei. Anna olla. Et sinäkään pahastu, jos poika sanoo jotain hölmöä, jos oikeasti pidät hänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 11:08

Aloitteen voi tehdä vaikka vain moikkaamalla,ja muutamien kertojen älkeen lausahtaa jotain nasevaa.Kyllä opit vielä.