Millainen juoma sopii mielestäsi loman lopettajaisiksi? Haikea huikka vai kyyneleinen kolpakko?

Lisätty: 01.07.2010 - 20:18

Tämän illan juoma on omatekoinen mustaviinimarjamehu terästettynä....Finrexinillä ja hunajalla sillä edelleenkin kurkku on kipeä. Minen ui enää koskaan. Seuraavan kerran vasta Dubaissa ensi tammikuussa.

Avainsanat: loppu loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:45

Ota se haikea huikka ensin ja sitten kyynelten kolpakko heti kyytipojaksi. Kyllä se siitä. Tammikuu tulee pian ja lämpimät aurinkoiset kelit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 18:59

viileän asiallinen arkeen-palauttaja (kohtuudella)

Lisätty: 01.07.2010 - 21:26

juo mitä juot vaan uimasta älä sinä koskaan lakkaa .... sitä hukkuu ennenpitkää jos ei ui ... ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 19:20

Tekipä mieleni laittaa tähän loru kun on kova kohmelo, mikä auttaa. Mutta luulen, että säästän sen myöhempää tarvetta varten, jollekin toiselle.
Arvelen, että Sinulla ei parannusjuoman tarvetta ole, näin arvelen, koska kysymyksesi ovat
vielä järjellä käsitettäviä.
Sinuna minä tekisin raikkaan alkoholittoman hedelmäjuoman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:23

Eiköhän jäätelöpirtelö olisi jotain, jäätelöähän lomalla syödäänkin joten nyt otat sen neste muodossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 07:06

Jos on tullut uimasta se parantaa kun ui uudestaan.Mutta kyllä konjakkitilkka sillä kurlaa kurkkua.Juoma on hyvää.Siis mehusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 11:21

Onko kyse jostain uudesta muotivillityksestä eli pitääkö lomakin lopettaa jollain juomalla? Niin, jos on nautiskellut koko loman, voi viimeisen päivän drinkki olla hieman pienemmillä prosenteilla tai ilmna niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 11:48

Iso G-juoma. Saattaa olla aamulla sellainen olo, ettei ole töihin lähdössäkään. Hyvä on se, että toiset pyörittävät yhteiskunnan rattaita itseään vähääkään säälimättä. Kyllä se ensimmäinen työpäiväkin iltaan ja yöhön loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 14:55

Lasillinen kuplivaa sen kunniaksi, että on työpaikka, mihin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:32

Otahan konjakki ryyppy, loman päätöksen kunniaksi. Voi itku sinä olet tullut sairaaksi, sait varmaan kylmää siellä ulkomailla ollessa. Koita toipua, hunaja on aika tehokas lääke. Kesä flunssaa näyttää olevan paljon liikkeellä.