Millainen on ollut tämän kesän lempijäätelösi?

Lisätty: 01.07.2010 - 18:34

Itsellä on niin monia, mutta Prahassa söin kaksi kertaa ihanaa mansikkajäätelöä ja toinen pallo oli sekamarjoja+jogurttia. Kotimaan jätskeistä tulee ensiksi mieleen Valion Aino kermainen karamelli...nam...se on tosi hyvää.

Avainsanat: jäätelö maku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 18:40

jäätelön(kin) suhteen olen perus-yksinkertainen,
se on vaniljaa ilman mitään metkuja ....

Kysyjän kommentti

Ilman metkuja valitsen nyt vastauksesi parhaimmaksi. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 19:13

Minun suosikkini on toffeejäätelö. ostin yhden tötterön rommi-rusinaa, mutta en tavoittanut
sitä entisajan makua siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:42

On se edelleenkin mangomeloni, ei ole tullut vielä nautittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:48

ei oo vaniljan voittanutta.
vielä on se pehmis ostamatta tältä kesältä, kaikessa muussa muodossa onkin jo maisteltu. on paljon hyviä makuja, mutta vanilja on jotenkin niin "puhdas" maku - miten sen ny sanoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:21

Ravintola Haraldissa Turussa saa Tervajäätelöä mustikkaligöri kiisselin kera..
Se on mielestäni upein makuelämys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 22:01

Olen puputellut täällä mökillä jäätelöauton Kameleontti jäätelöpuikkojen eri makuversioita. Tuosta se jäätelöauto läheltä kulkee. Aina niitä pakkasesta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 00:21

Kestosuosikki Magnum Equador Pasilan asemalla junaa odotellessa muutaman kerran kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 10:53

Mansikka jäätelö ja sitten vanilja ja suklaa. Mutta monesta jätelöstä kyllä pidän kun haluan kokeilla välillä uusia makuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 18:22

Ruokavalioni ei suosi jäätelöä, mutta aion kyllä kerran poiketa Fazerin terassille syömään tryffelisuklaajäätelöä terästettynä suklaakastikkeella ja kermavaahdolla lisukkeeksi säilykepäärynää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:35

Se on se perinteinen mansikka jätski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:42

Olen kehno syömään jäätelöä ja kesän ensimmäinen jäätelö meni alas viime torstaina. Se oli Pirkan Toffee-tuutti. Mango-meloni on herkkua milloin ostan irtojäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 14:39

Rommi-rusina-tuutti. Nam!