Arvatkaapas mitkä on fiilikset, kun loma loppui ja huomenna alkaa duuni?

Hrrr, murrrr,zzz,xxx,ööööö.......ja nyyyh, nyyh...

Kiitokset viisaista sanoista. Eilen illalla menin vielä heittämään talviturkin ja koko päivän on ollut kurkku kipeänä...mitä olen aina sanonut Suomen kylmistä vesistä. Märkää. Kylymee!

Lisätty: 01.07.2010 - 20:16

Kiitos Timppa muistutuksesta. Nyt olen iloinen, kuin pieni peipponen. On todellakin työpaikka mihin mennä ja jaksan taas muutamat viikot sillä oma loma jatkuu elokuun lopussa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 07:21

Kun pääset vauhtiin niin kyllä se siitä varmasti lähtee käyntiin.Totuttelua vaatii.Lomaahan saisi aina olla enemmän.Se livahtaa niin nopeeta ohitse.Iloisia työpäiviä.Jatka kesääsi silti.
Kesäähän on niin kauan kun lumi saapuu.Linnut tosin on vähentäneet jo lauluaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Loman jälkeenhän se työnteko aina vähän tökkii, mutta siitä se lähti kuitenkin käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 18:37

kaikki loppuu aikanaan, se duunikin, koita kestää ... ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 19:16

Kyllähän se työnteko voi tympäistäkin, mutta luulen, että Sinun luonteellasi se alkaa huomaamatta.
Joten toivotan työniloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:13

Varmasti hyvät kun on työpaikka mihin mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:24

Kaikki hauska loppuu aikanaan ja hyvä taas palautua arkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:58

Muista olla ahkera. Niin minä aina toivottelen työelämään palaaville. Itsellä ei ole ajankohtainen asia. Toivottavasti edes pidät työpaikastasi ja työstäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 18:23

Hyvän loman jälkeen taas jaksaa .... nimittäin odotella seuraavaa lomaa. Sillä välin positiivisesti ajatellen työkään ei tunnu puisevalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:36

Sanompahan vain että paska fiilikset. Mutta onneksi arkeen tottuu nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:41

Kun oikein harmittaa, sulje silmäsi kun siihen tulee tilaisuus ja muistele niitä hienoja hetkiä lomasi aikana.