Mitä minun tulee ottaa huomioon kosmetiikan maahantuontia aloittaessani?

Kaipaisin tietoja kosmetiikan maahantuonnin aloittamisesta Suomeen, millaisia asioita minun tulisi selvittää ennen maahantuonnin aloittamista. Kiitos vinkeistä!

Avainsanat: maahantuonti kosmetiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 18:17

Markkinatutkimus. on 1. Täällä on niin paljon maahantuontia, että en jaksa uskoa aloittelijan mahkuihin . Sori. Sen on realismia.. Joku Noiro myy partureille ja kosmetologeille tuotteita ja niissä on kate 50-80 %. Ala siinä kilpailla
Jos, kuitenkin haluat koettaa olla Mary Kay, niin perusta osakeyhtiö ja katso, ettet kiinnitä omaa omaisuuttasi. Kun keikahtaa olet vain nimi ja numero. Talosi ja autosi jää sulle ja ehkä kokemusta rikkaampana jatkat elämääsi.
Itse, joskus avasin kosmetiikan maahantuonnin rakastajattarelleni Viroon.
Nykyään hän myy Viro, latvia, liettua alueelle lähes kaiken kosmetiikan. ja on menestynyt upeasti.
Suomen markkinat on kylläiset Sori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 02:16

Jotta se kannattaisi, niin viisinkertaiset hinnat ja eri messuilla myymään, jotta saisi markkinointia varten rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 11:14

Täytyy olla LY-tunnus eli yritys,hakea maahantuontilupa,ottaa huomion verot ja tehdä rahtikirja.Paljon paperityötä.Lomakkeet saat lähimmästä verovirastosta.Takuurahat,yleeensä vaativat jonkun summan etukäteen.Kirjallinen sopimus on pakko olla maahantuonnilla.