Moi. Onko kokemusta lodine 400mg,tulehduskipulääkkeestä.Tehoaako/haittavaikutukset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 16:14

Tärkeää:
Lodine on reseptilääke ja sitä eivät saa käyttää muut kuin ne, joille sen on lääkäri määrännyt.
Annostus on yksilöllinen. Noudata aina lääkärin ohjeita.
Alle 18-vuotiaiden ei tule käyttää Lodinea.

haittavaikutuksia aika liuta, löytyy infoa täältä mm:
www.laakeinfo.fi/Medicine.as...ottabletti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 15:54

Onko tuo lääkärin määräämä vai itsehoitolääke.
En ole tuosta kuullutkaan ennen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:11

No paljon on minullakin ollut tulehduskipulääkkkeitä, mutta ei juuri tuon nimistä.
Tehoavuus on niin yksilöllistä ja paljon, paljon haittavaikutuksia kaikilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 11:17

Jos lääkäri on sen määrännyt ja lääke on tarkoitettu sinulle, kyllä ne vaikutukset ja teho on varmasti kerrottu myös. Taas muille määrättyjä lääkkeitä ei tule käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:39

Olen käyttänyt Lodinea. Auttaa johonkin asiaan, toiseen ei sitten tehoa millään.