Ollaan Liisukan kanssa kaverit mutta en näy kuvana niinkuin muut. Enkö osaa käyttää tätä.Liisukka näkyy mulla. Missä vika.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:33

Kisu on mennyt hauvaa piiloon tilapäisesti. Kyllä se sieltä tulee varovasti kurkkimaan.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 10:59

Minä katsoin teidän kummankin kaverit ja kyllä te toistenne kavereissa olette kuvan kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 13:01

hyvinhän se kuvasi näkyy, kun laittaa kuvansa tai vaihtaa sen uuteen (napsun ohjeiden mukaan) se vaatii vähän kärsivällisyyttä, kuvat eivät aina päivity ihan heti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 13:02

Ilmeisesti vain tilapäinen ongelma, kun kuvan latautuminen on keskeytynyt. Kyllä teidän avattaret näkyvät ihan hyvin. (Explorerissa voi sivun päivittää eli "refreshata" painamalla F5-näppäintä, jolloin sivu latautuu uudestaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 17:28

Ei mitään hätää bongari....kyllä sinun suloinen profiilikissa kissa näkyy minun kaverina..kaikki OK..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 00:23

Pikkukissat-ja koirat kovin selvinä samoin itse,rankka duuniputki takana ja napsu-rentoilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:44

Minäkin kurkkasin, suloinen kisuli kuvasi näkyy. Joten ei huolta.