Kaksi ranskalaista miestä tekee piirroskirjaa parhaillaan. Mistä onkaan kysymys?

Avainsanat: matkailu kaupunki piirros

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 10:40

satuinpa näkemään 'pojat' homissa eilen, tällainen piirustelu on hyvää matkailupropagandaa ...

veikkaisin että muutama tuhat ranskalaistakin innostuu vierailemaan kesä-Hesassa ihan vaan tämän suosittujen sarjakuvapiirtäjien työn innoittamina ... hyvä projekti ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 09:51

Helsingin kesä ikuistuu matkakirjaksi
Tunnetut ranskalaiset sarjakuvataiteilijat Philippe Dupuy ja Charles Berberian tekevät Helsingistä matkakirjan, joka ilmestyy ensi vuoden aikana.

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...5258257401

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 11:08

Hienoa että saadaan uuttakin ajatusta kehiin, eli kesä Helsinki sarjakuva!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 11:34

Ay,kuulostaa lupaavalta,tuskin tekevät mitään Mämmilän tyylistä,pitääs pyytää naapurilta eilisen lehteä ja lukasta juttu.Valokuva-eepoksia onkin jo paljon,mutta sarjikset on uudempaa ideaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:50

Tämä parivaljakko:

Tunnetut ranskalaiset sarjakuvataiteilijat Philippe Dupuy ja Charles Berberian tekevät Helsingistä matkakirjan, joka ilmestyy ensi vuoden aikana.

Miehet ovat parhaillaan tutustumassa Helsinkiin ja hahmottelemassa piirroskirjaansa. Aiemmin parivaljakko on piirtänyt kirjat New Yorkista, Barcelonasta, Lissabonista, Tangerista ja Istanbulista. Ensimmäiset teokset olivat lähes sanattomia luonnoslehtiöitä, mutta myöhemmin kuvien yhteyteen on tullut tarinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:29

Mahtaa tulla luettava sarjis.