montako kilometriä on autolla thaimaan pattaya-malesian kuala lumbur,.,matka meni hyvin ei ongelmia

matkan kesto 4 vrk

Lisätty: 01.07.2010 - 10:09

Penangin saarella pidin 1 vapaapäivän,ajopäiviä oli 3

Lisätty: 02.07.2010 - 04:12

matka noin 1640 km,vähensin reitiltä poikkeamiset aika tarkkaan

Lisätty: 05.07.2010 - 07:11

hieno paikka tämä BALI,lensin tänne 100e edestakainen lippu,täytyy olla vielä toinen viikko ja lähteä sitten ajeleen takaisin,ajan krabin kautta siellä muutama päivä ei ole sitten kuin 1000km ajomatka pattayalle

Lisätty: 08.07.2010 - 01:52

ensiviikolla pitää lähteä balilta kotiin päin ,matka on pitempi kpska poikkean krabilla palatessa

Avainsanat: munkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 09:14

Matka on 1 592 km – noin 21 h 27 min, sanoo google maps. Olet ajanut lyhyitä päiviä?

Kysyjän kommentti

sinun vastaus on todennäköisesti lähempänä kuin minun,tuli niitä mutkia,kerran ajoin malesiassakin mukamas oikotietä,hyvä kun selvisin tskaisin päätielle.muuten kyllä koko matkalla hyvät tiet.mariaana hyvä arvaus edestakaiselle matkalle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 08:18

No mitähän tuohon nyt kylmästi arvaisi. Itse ajelimme Pattaylta Pohjois-Thaimaan reissun ja kilometrejä kertyi yli 1000km. Oiskohan sulle tullut 3000-4000km? Nyt on kyllä todellakin vain arvaus.