PVR Manager ei lue Maximum-C8000 C-8000 CX-CI Digiboxiani

Se luki vielä muutama päivä sitten, mutta eilen kun yritin mennä sieltäkautta ottamaan tallenteita koneelleni niin ei sitä digiboxin kuvaa vaan näkyny siellä. Missä vika?

Lisätty: 30.06.2010 - 18:54

Käyttis: Windows 7

Avainsanat: maximum-c8000 c-8000 cx-ci vika digiboxissa napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 19:57

Minulla on yksi bokseistani juuri tuo, mutta en ole siirrellyt sieltä mitään, kun en ole tullut lukeneeksi, että sellainenkin mahdollisuus on olemassa.
Kiitos vain vinkistä. Uskosin, että ongelmasi ratkeaa Palisanterin linkistä löytyneellä ohjeella, eli tällä:
www.5wwwww5.com/maximum/view...um=maximum
Vian syy onkin sitten hämärämpi juttu. Jos buuttaus ei auta, niin kai siinä sitten on bugi, kuten tuossa linkissä epäiltiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 18:24

oletkos kokeillut käynnistää koneen uudelleen?
mikähän käyttis sinulla on?

täällä ongelmapalsta, löytyisikö tuolla apuja:
www.5wwwww5.com/maximum/view...um=maximum

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 14:54

Onkohan päivitykset kohdallaan?
Kokeilehan sitä...