Poistatko saamasi viestit?

Minä en, sillä tarvitsen todellakin apua sen muistamiseen, mitä olen joskus vuosi sitten kirjoitellut tai saanut viestejä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 21:39

Todella ihana kysymys papitilta..Poistan aika paljon viestjä..mutta kaikki papitin viestit on tallessa..mitä on minulle kirjoitellut..Papiti on todella symppis meidän porukassa mielestäni.....

Kysyjän kommentti

Muut eivät varmaankaan loukkaannu, vaikka valitsenkin tämän parhaaksi? =)
Kamalan paljon kiitoksia kehuista! Onhan tuollaista mukava lukea, vaikka melkein hävettää, kun noin ylenpalttisesti mairitellaan. =)))
Samat sanat Sinulle itsellesi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 13:49

Osan poistan, mutta suurimman osan pidän tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 13:54

Ei ole tarvinnut poistella, kun niitä on vain muutama. Siksi kai muistan ne ulkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 15:29

En poista, niitä on vain jokunen..
Pitää olla muistissa jotta olen saanyt yleensäkään viestejä...
Kännykästä ja sähköpostista poista suuremman osan parhaat jää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 15:43

tallennan omaan napsukansioon.
joskus mukava lueskella, sitten kun hampaat tippuu ja muisti pätkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 17:10

Kyllä minä poistan puhelinviestit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:04

Riippuu siitä, mitä viestejä tarkoitat. Puhelimesta poistan viestit kerralla aika ajoin, sähköpostia tyhjentelen useinkin ,napsuviestejä en ole poistanut ainoatakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:33

Aika ajoin. Turha rasittaa muistia vanhoilla jutuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:18

Napsun viestejä on kerääntynyt luvattoman paljon että poisto yksikerrallaan tuntuu mahdottomale urakalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:22

Kyllä poistan kännykästäni, mutta jos joku minulle kirjoittaa kauniin värssyn, niin kirjoitan sen
ylös runovihkooni.
Samoin sähköpostistani poistan säilytettyihin kirjeisiin ja aikani pidettyäni siellä poistan tarpeettomana.
Olen poistanut napsun viestit miltei kokonaan, mielestäni vaikka ne ovat yksityisiä, niin minusta
ne pääsee lukemaan kuka vain sivustolle menee.
Palisanterin mainitsema napsu kansiohan olisi oiva ratkaisu. Taidanpa sellaiseen sortua, kun
saan vain "opettajan" sen neuvomaan. Olen aivan oppityttö näissä hommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:37

Olen niin tyhmä että poistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:50

Kaikki napsuviestit ovat tallessa, sähköpostin olen jakanut kansioihin ja loput poistoon, tekstiviestit poistan aika-ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:52

3pv sitten 27.6. tuli 2v täyteen napsuttelua mulla (murinaa, kukaan ei ees onnitellu):), mitään en oo lisänny, mitään en o poistanu, ja yksityisiä viestejä en pistä julkisuuteen (se luottamus muista napsulaisia ja heitin lähetämiään viestejä kohtaan). Eli en poista napsuviestejä, näähän alkaa jo olla historiaa, joit viestei ja muistelemii tään yhteisen napsukaveruuden/tuttavuuden suhteen en poista, näihin mukava palata, varsinkin sillon, kun ei viikkoihin/kuukausiin tuu henkilökohtasii viestei teitilt:)

Lähteet:
napsuviestihostoriani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 21:03

Kaksi mummoa meni marjaan, toinen mummoista sai viestin kännykkään ja poisti sen heti ja kysyi toiselta:
- poistatko sinä koskaan saamiasi viestejä.
- HAHA, joo tota noin....... ei mulla oikeestaa mitää vitsiä tuu mieleen....sano toinen mummo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 21:42

pakko niitä on poistaa, tukkeentuu paikat muuten. vain tärkeimmät asiat pidän tallessa pidemmän aikaa. 80prossaa siis menee roskikseen heti luettuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 00:24

kun ostomuisti on halpaa ja oma haperoa, parasta pitää tallessa lähes kaikki ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 08:26

Aika paljon poistan, mutta en heti. Pidän tallessa pidemmän aikaa ja sitten välleen siivoan. Kännykkäviestit poistan lähes heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 10:31

Osan poistan toiset jävät sinne vielä.Mutta kyllä ne jossain vaiheessa pitää poistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 00:26

Toisinaan poistan,toisinaan en.Napsusta mieleiset säästän,mobiilista varsinkin,emailista suurimman osan,tärkeät tietysti säästöön tai mappeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:07

Kyllä minä poistan, uusimmat säilytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:23

Olen säilyttänyt ne tärkeimmät joissa on enemmän tietoa lähettäneestä napsulaisesta. Muut poistan.