Mitäs napsut puuhaavat tänään?

Mie muistelen kuvien kera matkaani, aherran Onnelassa ja haikailen auton vaihtoa....
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-04--Praha

Avainsanat: tiistai touhua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 11:09

Pitäisi mennä korjaamaan orapihlajan aidan runngot pois mitkä laitoin eilen poikki...siinä tarpeeksi urakkaa tälle päivälle...kun päreeni paloi eilen..tuntuu niin katkeralta elämä...että miten selviän tästä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 10:22

Päivä töissä. Illalla nautiskelua aurinkoisesta kesäsäästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 11:02

Eihän tässä muuta kuin kaalilooraa pitäisi alkaa tekemään kun emäntä tulee töistä niin pitäisi olla valmis.Viimeksi tein noin vuosi sitten ja hyvää tuli.Ongelmana vaan,etten muista miten sen tein ja kun netistä katsoin reseptejä niin niitä oli niin paljon ja kaikki aivan erilaisia jotta alan tässä säveltämään ihan oman pääni mukaan ja eiköhän siitä hyvää tule kun käyttää mielikuvitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 11:11

'huoltopäivä'

yks' sun toinen juttu on rempallaan, ruohonleikkurin terästä meinasin aloittaa, on päässyt tylsistymään sekin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 11:24

No no tullut aamulla oltu lenkillä koiran kanssa, lämmintä on vaikka ei heele ainakaan vielä..
Siivousta, ruuanlaittoa pitäisi harrastaa, ja illalla meinaan uutta Jopoani taas kuljettaa pienen lenkin jonnekin päin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 14:19

Mattoje pesua painepesurilla ja välillä uimassa.Nyt on tulossa kanttarellikastiketta ja uusia perunoita. Sitten tietenkin päikkärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 15:38

Aamulla heräsin mieheni vierestä.Oikein raikkaaseen aikaa .Kahvin keitot ,sitten aamu jumppa .Vähän paikkojen kohennusta ja kasvimaalle.Olen ruohonnut ja kuokkinut.Taimella herne,porkkana,punajuuri,nauris ja lanttu.Kurkkua ja kurpitsaa .Perunamaa on komeena kohta kukkii.
Sitten isäntä vei syömään ja uimaan .Kivaa oli paljon väkeä.Nyt olemme keitelleet kahvit ja ollaan kotona. Ulos ylös ja lenkille.Ei tiedä mitä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 17:16

Lastenlapsista 4 ja 6 vuotiaat kylässä jo toista yötä. Huomenna viedään kotiin. On jäänyt mökkitouhut vähemmälle. Uimisessa, leikkimisessä ja ruoanlaitossa mennyt kaikki päivät. Nyt rauhallisempaa, kun on pikkukakkosen aika. Muuten lämmintä ja aurikoista. Oikeastaan hellepäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 21:53

Aamulla Ihotautiklikalla käymäs, sit piti olla kampaaja heti perään, mut peru, kun olikin sairastunu, sit kattellu telkkua ja vanhin poikani kävi vanhimmaisensa kans, leikkasin nurmikkoo ja muutenkii yritin tota pihaa sonnustaa:)

Lähteet:
hoh, hoijaa....väsy iski jo...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 01:22

Puusavotta ei ota loppuakseen.
14 tuntia rehkimistä helteessä tekee gutaa. Huomenna sama juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:48

Justiin tiistaipäivä on vielä muistamisen rajoilla.
Autoilin kahden lapsenlapseni kanssa mökille, he tulivat vieraakseni toinen Lahdesta ja toinen
Järvenpäästä. Touhua riitti piti ruokaa laittaa, saunaa lämmittää, käydä järvellä uistinta vetämässä.
Ja se makkaranpaisto ja siihen kun teki sen seitsemät salaatit, niin mielellään jo iltasella itsensä
viereen pössähti.
Luonnollisesti en kaikkea tehnyt itse, siskoni oli apuna. ja toinen lapsenlapsi on jo 20v. toisen
ollessa 9 vuotta.
Jää muistojen kansioon sekin päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:20

Hei Marjaana, olen ollut vähän aikaa napsusta tauolla. Tässä perjantai illan kunniaksi, selaan viikolla tulleita kyssäreitä, ja vastailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:38

Olen hieman myöhässä vastaukseni kanssa, mutta juuri tänään meinaan ottaa mollikkaa. Upea päivä on tulossa ja kun ei mikään eikä kukaan velvoita tekemään mitään, niin mikä jottei.