Tiesithän nämä sivustot?

matkoilla ollessasi löydät helposti esim. visan ja mastercardin
automaatit:
visa.via.infonow.net/locator/global/
www.mastercard.com/us/person...index.html

Avainsanat: visa master card automaatti valuutta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 10:11

Empäs tiennyt, kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 10:15

Tuttua on ja käytetty on. Mastercard debit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 10:15

Olin juuri tutkinut noita sivuja ennen Prahan matkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 10:23

kiitosta vinkeistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 10:57

Tämä on helpompi ymmärtää;
www.mastercard.com/fi/person...index.html

Floridassa näkyi olleen miltei joka huoltoasemalla pankkiautomaatti jos käteistä "purilaiseen" tarvitsi. Bensiini tuli maksettua kortilla.

Lisätty: 29.06.2010 - 11:09

Kokeilin ei vät tunteneet edes Raaseporin kaupuntia, joten ei käyttöä sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 11:07

vanhoja tuttuja, ovat näköjään vain parantuneet ajan myötä, kiitos muistutuksesta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 11:19

Kiitos vinkistä, vaikka matkoillani en enää kortteja halua käyttää, vaan selvää rahaa..
Rodoksella kävi pari kertaa automaatilla siten ei ollutkaan kansainvälinen ( päältäpäin sitä ei huomannut).
Työnsin korttini koneeseen ja kaikki tekstit olivatkin Kreikkaa, siinä sitten kieli keskellä suuta ymmyrkäisenä. Aloin painamaan nappeja kuin kassakonetta, vihdoin viimein kysyi paljonko haluan nostaa numerothan olivat minulle jo selvät,ja huokasin helpotuksesta kun sain korttini takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 18:47

nykyään sitä rahaa irtoaa melkein seinästä kuin seinästä, muutama vuosi sitten tuo ennakkotsekkaus mahdollisista tankkauspaikoista oli tosi tarpeen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:21

Kiitokset linkeistä. Erittäin hyödyllinen tieto minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:37

Tietämättömyys jälleen hallitsi meikäläistä. Kiitos sivistyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 20:11

Hyvät vinkit.Kiitos niistä!