Mitä tarkoittaa,kun ihminen saa raivarin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 11:54

Raivari on tila jossa mieli kuohuu.Olen itsekkin saanut näitä raivareita ja silloin huudan niin, että taulut ei tahdo senällä pysyä.Olen suuttuessani tulta ja tappuraa ja ystäväni sanoikin minun kiihtyvän paremmin kuin Ferrarin.Onneksi en saa näitä tunteen purkauksia kovinkaan usein,mutta kummasti se vain helpottaa ja puistaa ilmaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kissaäiti..näin se on..harvoin minlle tulee raivari..aina joskus täytyy myöntää..
Pitää ilmaa puhdistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 02:32

Suuttuu silmittömästi, vaikkapa sellaisesta, että toinen ei kuuntele ollenkaan mitä sinulla on sanottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 05:35

Ihminen suuttuu ja tulistuu, kaikki menee päin mäntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 06:56

Voi saada raivarin ihan mitättömästä asiasta.Toinen kysyy toiselta jotain ihan normaalisti.Toinen alkaa huutaa kurkun täydeltä.Etä saa lepytellä että koitahan olla aloillasi. Vastaa kysymykseen rauhallisesti kun sulta vaan kysytään.Ei tää sun mailmaasi kaada. Ne on hermoheikkoja ihmisiä. Tai muuten sairaita.Ei normaali ihminen käyttäydy noin huutamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:16

Raivostuu niin, että on sekä maltti että tolkku ovat narikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:16

Suuttumuksesta totaalisesti tolaltaan mennyt. Ei läsnä tässä hetkessä, antaa tunteensa viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:19

Ihmisen mielen hallitsematon tila, johon ei auta äly eikä lämmin sydän. Enemmän lapsilla esiintyvä häiriö, mutta kyllä niitä vanhemmillakin ilmenee. Kaikenkaikkiaan epämiellyttävä tapaus havaittavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:39

Tulee täysin hallitsematon tilanne eli ihminen suuttuu niin ettei voi hillitä itseään. Ei kuulu aikuiseen käytökseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 09:05

agressiivisuuden hillitsemätön ja hallitsematon tila,
itsekontrollin menetys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 09:43

Mä itse saan joskus, ja todella suutun, kihahdan ja raivari tulee vielä päälle päätteksi... voipi silloin nähdä lentäviä lautasia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 11:17

raivari (toiselta nimeltään raivon puuska)

silmitön suuttuminen, joka usein liittyy omaan voimattomuuden tunteeseen siitä ettei joku asia mene oman mielen mukaan eikä siihen pysty vaikuttamaan

purkaantuu usein kiihkeään fyysiseen tekemiseen, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä alkuperäisen suuttumisen aiheen kanssa (raivarin vallassa on moni torppari pistänyt hehhtaaritolkulla soita pelloiksi)

purkautumisteiden puutteessa voi johtaa ikäviin väkivallantekoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 14:03

Mielestäin sitä, et hänel sillon on itsehillintä pettäny pahastikin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 00:12

taitaa mennä sinne kiukuttelun ja vihanpidon puolelle ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 13:13

Raivari tarkoittaa minun mielestäni raivokohtausta, siis slangimuunnos siitä. Raivokohtauksessahan raivo saa vallan, joku vain tyytyy huutamaan suoraa huutoa asiansa julki, toinen saattaa alkaa huitoa vastustajaansa, tai muuta kohdetta, johoh raivo kohdistuu.
Itse saan tuskin koskaan raivareita, mutta osaan kyllä senkin taidon, jos sitä sattuisi joskus tarvitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:35

Muista en tiedä, mutta minä ainakin avaan siinä vaiheessa sanaisen arkkuni - ne ei lasten korville tarkoitetut sanat tulevat herkästi ulos. Huuto käy ja ikkunat heläjää. Kuulijat luimistelevat korviaan. Lautasia on silti edelleen täysi tusina kaapissa - alkuperäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 16:42

hajottaa kämpän paskaksi tai soittaa läpi kaikki tutut ja haukkuu ne