Kuka arvaa mitä olen tehnyt??Käsivarteni on kuin olisi kissa raapinut oikein kunnolla..

Lisätty: 29.06.2010 - 12:18

janjaan vastausi oli tosi hauska...kyllä taistelin orapihlaja-aidan kanssa..kun yritin sitä vähän kaventaa,, leviää kun jokisen eväät..näin meilläpäin sanotaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 10:14

Ruusupensaaseen kun pääsä pistää niin se näkyy ylensä kaikkialla kehossa jotenka eipä olisi kannattanut mennä sinne häpeämään pahoja tekojaan. Sama pätee muuten orapihlaja-aidankin kanssa. Sitäkin kannattaa välttää silloin kun hävettää ja haluaa leikkiä strutsia. Siinä tapauksessa että et ole tehnyt mitään pahaa ja mennyt piikkipensaaseen piiloon veikkaan sinun leikelleen ruusupensasta kukkasia juhannusateriapöytää koristamaan., ne kun tekevät kuninkaidenkin ateriapaikasta hurmaavan. Miksei siis meidän tavallisten työläistekin?

Kysyjän kommentti

Kiitos ihanasta vastauksesta..Se oli orapilajaita ..mikä sai käsivartani ihan kauhean näköiseksi...nyt ovat kyllä jo parantuneet..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 00:19

Olet luultavasti hoidellut ruusupuskaa hihattomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 01:51

ja jos se ei ollut ruusupuska, niin sitten kävit peuhaamassa orapihlaja-aidassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 05:36

Näin se taitaa olla, joko olet ollut ruusupuskasi kimpussa tai sitten leikkasit orapihlaja aidan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 07:01

Jotain kukkia peraannut tai leikannut. Aitaa olet voinut leikata.Tai olet hyttysenpuremia rapsutellut.Jotain tuon tapaista sinulle tapahtunut. Tuskin kissa sinua raapii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:17

Orapihlaja aitaa olet ollut perkaamassa. Vihoviimeinen pensas, jonka minä istuttaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:17

Olet kerännyt nokkosia tai tehnyt risusavottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:18

Olet käynyt vattupuskassa tutkimassa, millainen sato on tänä kesänä luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:34

Jossain piikkisessä puskassa sattuu tuollaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:52

Olet ollut heinäpellolla paaleja nostelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 09:41

Uskon että olet nokkosissa polttanut, ehkäpä nokkosen lehtiä noukkimassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 10:12

Ruusupuskaa minäkin veikkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:32

Maan vetovoima on kutsunut sinua lähestymään ruohonjuuritasoa jonkinasteisen kitkennän tai harvennuksen myötä.