Miten saan tytön pitämään minusta kaverina.

Olen 13v poika ja haluaisin olla yhden tytön kaveri facebookissa, olin aikonani ihastunut tähän samaan tyttöön ja vastaus oli: Ei ehkä. Ja oon laittanu hänelle muutaman kerran kaveripyynnön facebookissa mutta hän ei hyväsky kaveripyyntöjäni. Mitä tehdä?

Lisätty: 28.06.2010 - 22:25

Olisin vain halunnut olla hänen naamakirja kaverinsa, mutta hänelle ei käy sekään.

Lisätty: 01.07.2010 - 13:45

Kyllä hän tietää kenestä on kyse kun naamakirjassa lukee nimi keneltä pyyntö on tullut.
en tiedä mihin olin ihastunut hänessä.

Lisätty: 25.12.2010 - 20:57

Tämä tyttö on nyt kaverini oikeassa elämässä :)

Avainsanat: tyttö ei pidä minusta edes kaverina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 06:34

Mummokin on saanut pitkän elämänsä aikana oppia, että ei kaikki pidä minusta ja monta minun itseni valitsemaa ihastusta on mennyt ohitse.
Mutta aikanaan sitten oikea osui kohdalle ja kyllä se Sinun kohdallasi on 100 prosenttista. että
uusia ystävyyksiä tulee vielä paljon. Olet vasta elämäsi keväässä ja tiedän miten se voi tuntua
kovalta paikalta, muttta eteenpäin vain uusin toivein,

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2010 - 21:57

Olet niin nuori älä hätäile näiden asioden kanssa..varmalla saat paljon kavereita,kun ikää tulee lisää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 22:36

Älähän hättäile, teepä toista päin lopeta pommitus... ole kuin häntä ei olisi...
ja tuleehan noita tyttöjä vielä joskus jopa liiaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 22:52

jos ei tykää niin ei tykkää,
ei sitä kannata viekkaudella eikä vääryydellä vängätä,
etsi uusi, kyllä niitä piisaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 05:40

Näin on, voin vain kertoa että ei kannata olla yli innokas ihailija. Kaikki aikanaan. Kovin olet vielä nuori, maailmassa on pilvin pimein tyttöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 07:08

Älä tuppaa jos ei tykkää.Se ei onnistu.Täytyy uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:22

Oletko varma, että hän Facebookista tunnistaa sinut niin, että tietää kenen kaveripyynnöstä oikein on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:27

Nyt katselemaan uusia tyttökavereita. Näin se vain on, että jos tyttö hylkää kaveripyyntösi, niin sinun täytyy se uskoa. Liika tuputtaminen vain karkottaa tyttöset. Jonkin ajan päästä huomaatkin, ettet ymmärrä mihin oikein olitkaan ihastunut tuossa tytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:28

Vaikuttaa siltä ettei tämä tyttö ole ollenkaan kiinnostunut sinusta. Yritä unohtaa moinen. Vielä on elämää jäljellä, vielä tulee uusia tyttöjä.