Kun jussi nyt sitten mennä vilahti, mitäs me nyt odotellaan?

Avainsanat: jussin jälkeisiä tunnelmia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 21:32

Yleensä juhannuksen jälkeen on tullut kesä. Sitä tässä odottelen. Tosin tänään oli aika hieno päivä, joten olikohan se kesä sitten siinä. No, jos oli, niin ei mitään, ehdinhän kuitenkin käydä jo pari kertaa uimassakin. Siis tuplasti enemmän kuin toissakesänä. Kesään kuuluu ehdottomasti helle ja kuumuus, että on ihan pakko mennä uimaan. Sellaista kesää odotan, voipi olla, että jää tulematta. Sitten menen lämmitelemään etelään talveksi, otan takaisin sen kesän, jota ei ehkä edes tullut...

Lisätty: 07.07.2010 - 15:16

Tulihan se kesä vihdoinkin! Nyt voi mennä uimaan ilman saunaakin, jos vain viitsisi. Täällä kaupungissa kun pitäisi ihan lähteä sinne rannalle, on matkaakin n. 300 m. En taida viitsiä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2010 - 20:32

Eino Leinon päivä on seuraava liputuspäivä 6.7. runon ja suvenpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 20:42

Loma alko (sitä ei tarvii enää ootella), äipän 80-vuotis juhlat 10.7. ja aineskii sitten elokuulla meitin perinteiset rapukekkerit:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 20:57

Joulua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:10

Seuraavaa Juhannusta ;-) No tosiasssa niitä juhlia tulee jatkuvasti, kuka juhlii mitäkin. Eipä ole sen kummempia odotuksia ja juhjia voi ilman juhlaakin kun tuntuu siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:14

Kesälomaa ja Einoleinon päivänä seilataan Näsijärvellä 60 v juhliin Wellamolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:33

Oottelen ensiksi uimavesien lämpiämistä lopultakin, ja sen jälkeen marja-aikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 22:18

Eihän elämä yhteen Jussijuhlaan lopu, ajattelen minä. Kyllä kehitteillä on varmaan monenmoista
odotettavaa ja tehtävää ennen lumien tuloa.
Minä odotan jo heinäkuulla Keuruun markkinoita, näen siellä mm. Halavatun Papat ja Dannyn.
(Mikäli hän on parantunut sairaudestaan). Markkinat ovat kaksipäiväiset ja Pihlajavedelle
menen Hattutemppuun, jossa esiintyy omasta pitäjästä juurensa imevä Idols-voittaja KOOP.
Marja- ja sienimetsät jäävät minulta pois olosuhteiden myötä.
Uskon silti, että ne ovat pakkasestani osansa ottaneet. Syksymmällä alkavat monet seurakunnan
järjestämät kerhot meille vammaisille ja myös näkövammaisille on seurakunnan ja näkövam.liiton
järjestämiä tilaisuuksia. Voi, voi riittäneekö aika sukankutomiseen, sillä kyllähän se syksyllä
myöhemmin väkisinkin se joulunaika hiipii ajatuksiin, mutta sitä ennen juhlimme itsenäisyyttä
porukalla ja adventin aika on virittäytymistä suureen juhlaan.
Aika kutakin ja kaikki aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 22:45

Odotan tulevaa matkaa Jämsään heinäkuun puolessä välissä ja elokuun lopulla Turkkiin, siinähän se kesä jollottaa...

Nyt vaan nautin ulkoilusta ja uimisesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 23:29

... että hammaslääkärini malttaisi lopultakin lopettaa sen Jussinvieton ja tulis korjaamaan ton lohjenneen poskihampaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 23:30

Juhannus mennä vilahti..katelin pikään kristallipalloa..joka sanoi Liisuuka olet kohta ihmemaassa...
Nyt jännittää mikä on se ihmemaa....minne joudun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 01:59

seuraava odotettavissa oleva merkittävä tapahtuma taitaa olla Visa-laskun tulo ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:25

Nyt odotelaan ensi sunnuntain perhejuhlia ja sitten neljän viikon kesälomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:52

Lomaa odotellessa menee lähiajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 11:40

Pitkää kuumaa kesää,rantoja,terasseja ja kuumaa asfalttia. Niin ja kaikenlaisia tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:24

Juhannus meni mutta matka Lappeenrantaan on vielä edessä.