VASTAATTEKO ERILLAISIIN NETTIKILPAILUIHIN?

Itse olen kyllä voittanut vain pikkupalkintoja, mutta viimeviikolla voitin Eirikuvan kesäkilpailusta itselleni Jopo polkupyörän, kannattaa klikata itsensä sinne...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 08:28

Onneksi olkoon Toffe! Aika usein osallistun ja jotian pikkupalkintoja olen voittanutki, mutta en kuitenkaan niin hienoa palkintoa kuin sinä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja Hyvää kesää sinulle toivotan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2010 - 12:31

sepä kannatti, minä en koskaan ole voittanut koskaan mitään, ainostaan yhdet puuhelmet.
vastaan nettikulpailuun, jos sattuu kohdalle ja ei tarvi kirjautua ja ei ole kovin monen mutkan takan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 12:55

En yleensä osallistu, vaimo sitäkin ahkerammin. Voitti hiljattain Innocentin T-paidan K-markettien nettikilpailussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 12:56

Varmin tapa välttyä ylimääräisiltä sähköposteilta on jättää vastaamatta hiemankin tuntemattomaan kilpailuun. Eirikuva on luotettava toimittaja joten se on OK. Muuten varovaisuutta. Itse en vastaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 13:01

Välttelen kaikenlaisia kilpailuja tai arvontoja, joihin annetaan osoite- tai henkilötietoja. Nehän ovat oikeasti vain tapa kerätä suoramarkkinointia varten sopivia kohdehenkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 19:00

Aiemmin osallistuin paljokin, mutta nykyisin en enään. Siitä syystä kun tahtoo tulla jos mitä sähköpostia takaisin, ja enimmäkseen ovat mainoskirjeitä. Mutta onneksi olkoon, onni suosi sinua. Pyöräsi on varmasti upea, nyt vain kovalle käytölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 20:18

Paljon onnea! Mukava, että voitit.Taisin vastata myös johonkin kilpailuun , jossa oli palkintona polkupyörä.En voittanut.Vastailen joskus kilpailuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:41

silloin tällöin tullut vastailtua, joskus pieniä tavarapalkintojakin tullu ja kerran lentoliliput Lontooseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:16

Ei ole edes vaivanpalkkaa tullut, joten olen jättänyt väliin.