Joko olette löytäneet kanttarelleja?

Ps.katso matkakuvat.

Avainsanat: kanttarellit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2010 - 20:36

En ole löytänyt. Kyllä niitä näky kuvassa olevan kauniina lautasella.Se on värinpuolestakin hyvää syötävää.Justiin annoin pakasteestani äidille viimevuoden kanttarellit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2010 - 21:02

Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt. En ole kun ei ole oikein varmoja paikkoja ja mitä on niin nekin on tyhjennetty itikoiden uhallakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 21:27

Oon löytäny Saaremaan kanttarelleja meitin Prismasta, eilen tein soossin. Ite en oo viel sienestämässä käyny tänä vuonna:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 22:08

Kanttarellejä on täällä lappeenrannan suunnalla,mutta en itse ole vielä käynyt niitä keräämässä.
Lappeenranta on saanut vettä aika paljon viimeaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 23:10

En ole edes etsinyt, sillä tiedän vanhasta kokemuksesta että pitkälle syksyyn pitää mennä ennen kuin minun kantarellipaikkaani ne nousee. Nyt ehkä vielä myöhemmin kun kaikki kasvu on myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 01:24

En minä pääse niitä metsästä etsimään ja kauppojen hyllyjä en ole tarkistanut.
Käytän kastikkeekseni herkkusieniä.
Usein teen kastiikkeen herkkusienipussista ja lisään paistinpannilla paistamia herkkusieniä siihen.
Kastikkeeseen saa hienon sienen maun pussijauheesta, mutta sienen paloja siinä ei kyllä lisäämättä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 01:28

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 07:44

En ole vielä ajatellutkaan sienestääm joten ei ole tullut nähtyä..
Mtta kyllä sitä heinäkuun lopulla mennään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 08:36

En ole löytänyt - enkä kyllä etsinytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 10:26

En ole edes etsinyt niitä.On ollut paljon muuta tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 17:12

Viime viikolla pakastimesta. Tän vuoden antimia joutuu vielä odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 19:01

En ole löytänyt, ja olen aika huono sieni tuntija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 20:58

Olen löytänyt, mutta ovat vielä liian pieniä poimittaviksi. Parin viikon päästä mennään mökille, joten sienisoosit on odotettavissa. Njam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:44

torilla näytti olevan sellaisia kääpiökokoisia (kukahan nekin on jaksanut poimia?) luonossa en vielä ensimmäistäkään ...