Nyt kaveri sit on minulla ja miehelläni hääpäivä on oltu vuodesta 1981 avioliitossa 29 vuotta.Saa onnitella jos haluttaa.Niin ne

vuodet vierii.Suvi valssi on päässäni tänään soinut tänään arvaatteko miksi?

Avainsanat: hääpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2010 - 10:55

"Suvituuli kun metsässä soittaa"Kaunis kappale!Toivotan Teille vielä paljon onnellisia avioliittovuosia!!!Elämässä kun on kaikesta huolimatta paljon niin kauniita ja hyviäkin asioita!Olen onnellinen onnestanne vaikkei tunnetakaan! ;-)

Lähteet:
Elämä on ihanaakin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2010 - 13:44

Onnea vaan Hääpäivän johdosta..
Minulle ja miehelleni tulee 1.7 32 vuotta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:16

Pienen onnen oksan
lähetän nyt kertomaan.
Onni olkoon loputon
aina elon ehtoohon.

Onnittelut 29-vuotishääpäivänne johdosta, se aika ei ole pitkä, sain sen itse kokea, kun sain pitää
mieheni juuri 29 vuotta luonani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:49

Onnittelut Teille hääpäivän johdosta. Hyvää vauhtia olette perässä tulossa. Minulle tulee ensi vuonna 40-vuotta täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:51

On aamu aikanen sunnuntain,
ei haittaa sadekkaan mua lain.
Kun onnen aamuisen mä koin,
kun sylistä rakkaani aamuun herätä mä voin.
toivon te myöskin päivästä nauttia voitte,
ja auringon pilvien takaa näätte.
Olkaa iloiset ja toisistanne huolta pitäkää,
ei saa mieltä tänään peittää musta jää.>

Onnea hääpäivänänne tämän tuntemattomaksi jääneen runoilijan sanoilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 17:25

Onnea yhteisien vuosien kestämisestä. Meillä tuli täyteen 31 vuotta 22.06, mutta emme mitenkään juhlistaneet, emme viime vuonnakaan, mutta hyvin toisiamme olemme kestäneet ja tukeneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 18:20

Paljon onnea ja rakkautta teille molemmille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 19:01

Onnea onnea onnea vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 20:45

Itse olen saanut olla oman rakkaan kanssa yhdessä 1968v saakka.Mitä se tekee en osaa laskea vissiin 42v.tta ja aina yhtä ihanaa. Ei ole ollut erimielisyyttä eikä mieli ole pahoittunut.Olemme yhdessä olleet yöt ja päivät.
Onnea onnea teille molemmille ja arvostakaa toisianne, niine hyvine, mitä kumpaisellakin on.Nauttikaa toisistanne.Sehän paranee vaan mitä pitemmäksi aika käy.Tämä maanpäälinen vaellus on meille lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 22:14

Onnea oikein paljon teille molemmille ja paljon vuosia lisää.Meillä on hääpäivä kymmenespäivä heinäkuuta ja vuosia tulee täyteen 18.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 23:05

Onnea vaan ja olettaisit että olette sen tahdissa häävalssinne pyörähtäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 02:15

Onnittelut minultakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 15:37

Ika ihanat onnittelut hääpäivänne johdosta, laulun sanoin:)
www.youtube.com/watch?v=iUKW...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 17:32

Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:14

Onnea ja menestystä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 17:02

onnittelut näin jälkikäteen ja kohtahan se onkin sitten jo tasan kolmekymmentä