Vieläkö kaikki Napsulaiset on hengissä?

Avainsanat: juhannustilastot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2010 - 18:31

Ihme ja kumma, selvisin jälleen hengissä juhannuksesta ! Käytimme paperilautasia ja kertakäyttömukeja, vaikka periaatteessa niitä vastustankin. Mutta jos minä olen ainoa, joka tajuaa tiskata, niin sitten syödään makkarat ja pihvit pahvin päältä. Silti jäi kaikenlaista tiskiä. Aaton lipunnostossa ja kakkukahveissa meitä oli 12 henkeä, ja silloin kyllä joimme kuoharit samppanjalaseista ja kahvit kauniista kupeista, mutta muuten kyllä oli välillä pahvilautasiakin. Ei muuten olisi kestänyt Erkkikään !
Onneksi ei myöskään sauna palanut, enkä hukkunut järveen, vaikka uimassa kävinkin. En ollut auton kyydissä, joten ei voinut ulla kolariakaan. Enkä veneillyt, en ehkä astu veneeseen koko kesänä, niinkuin en viime kesänäkään. Silloin ei voi hukkua eikä joutua veneonnettomuuteen...

Lisätty: 05.07.2010 - 14:21

Olin muuten veneessä, eilen, Hangon edustalla. Oli erilaista, iso paatti, eikä oltu kuin tunnin verran tyynessä vedessä.

Kysyjän kommentti

Katselin jussina naapurin risteilykuvia Punaisenmeren rantamailta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 22:48

Toivottavasti kukaa ei ole päätynyt tilastoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 06:42

hengissä täälläkin ja hyvässä hapessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 07:37

Hengissä ollaan ja hyvässä hapessa...
Onneksi ei tullut syömisestä ähkyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 08:43

hengissä ollaan täälläkin ja olo on ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 08:54

Kohtuudella otettiin alkomahoolia ja venheessä pysyi sepalus kines...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 10:22

Pappa ilmoittautuu elävien kirjoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 10:53

Onneksi vielä ollaan täällä.Ikävää aina kuulla kun on ihmisiä paljon Juhannuksena hukkunut tai kuollut jotenkin muuten.Minusta vesille ei kannata mennä humala päissä.Mutta kait sitä jokainen haluaa näyttää että kyllä tässä ihan hyvin menee vaikka lähteekin.kun ei välttämättä usko että, vois osua juuri hänen kohdalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 15:26

terve ! hengissä ollaan ja pysytään , olen pitäny n.puoli vuotta taukoa napsuilussa ,mutta ehkä nyt taas rupeaisiin napsuuttaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:28

Molskis Prahasta. Hengissa lujasti ja kohta kentalle seka illan paalle lento Helsinkiin. Helletta piisannut jokaiselle paivalle. Jos ei Finnairin kone putoa niin hengissa viela huomennakin. Se on moro rakkaat napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:41

Ja täälta ilmoittautuu Jumppiksen "kisakaveri". Napsuillaan edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:55

Toki,toki.
Kauhavallakin näköjään herättiin koneiden jylinään puolen vuoden unesta! ;-)
Suunnitelmissa oli lähteä katsomaan lentonäytöstä, mutta tuli vietettyä kaikkien aikojen rauhallisin juhannus. Minä en juhlaan juhannusta tarvitse, vaan juhlin silloin kun huvittaa ja on aikaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 19:20

Hengissä ollaan, mikäs pahan tappais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 20:04

Ilmottaudun mukaan myös herra ylijumppis, tää aika vaan menny suurimmaks osaks kokkaillessa, joten en onneks noihin tilastoihin ole joutunu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 20:57

Ei ole mitään oireilua ollut. Mutta ei koskaan tiedä milloin päivä koittaa.Mennään ennakkoluulottomasti etten päin.Ei kannata odotella.Naatitaan mitä annetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 02:12

Hengissä olen, ja hyvässä hapessa. Kaikki ihan o.k. Juhannus meni, nyt odotellaan seuraavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 08:32

Aika moni sentään on hengissä vaikka nuo ikävät tapaukset lisääntyivät pyhien aikana päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 12:37

Jep, jopa lavatansseista selvinneenä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:17

Hengissä ja hyvässä hapessa ollaan täälläkin. Palattiin vast'ikään mökiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 02:15

hädin tuskin. jussi ei mua hetkauttanu suuntaan taikka toiseen. mutta tää helvetin pallokuu taivaalla saa mut unettomax. kello jo yli kaks..............kuumakin on. katti sekoilee, ukkelit kuorsaa, perhana. onnex on napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:47

vähän myöhässä ilmottaudun mutta kaikissa niissä sielun ja ruumiin voimissa jotka minulla oli jo ennen juhannustakin