Onko kokemuksia Sokos Hotel Palace Bridgestä?

Avainsanat: pietari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 17:14

en ole asunut, mutta käynyt esittelykierroksella erään matkan yhteydessä

uusi, hyvinvarusteltu, kylpylä/kokoushotelli , mahdollisuus törsäillä oikein kunnolla ottamalla reppava sviitti

ps. huonetta varatessa syytä varmistaa että saa savuttoman huoneen (jos sellaista haluaa), Venäjällä savuttomuus ei ole mikään itsestäänselvyys, saattaapi se mahorkka tuoksahdella melko voimakkaasti uusissakin huoneissa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 18:10

Ei minulla ole kokemuksia kyseisestä hotellista. Mutta olen täysin varma että täyttää Sokos hotellien laadun. Ei mikään suomalainen kaupparyhmittymä huonoa tuotetta kauppaa ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 20:03

Ei ole kokemusta mutta ei kai Sokos Hotelli ihan huono voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 06:13

Olen sen nimisen kaupungin läpi ajanut tällä vuosituhannella pari kertaa ja en huomannut hotellia!
Kolme yötä olin 1986 Leningrad nimisessä kaupungissa, kolme päivää Tšernobylin pamauksen jälkeen. Silloinkaan en huomannut siellä Sokos hotellia?

www.sokoshotels.fi/hotellit/...acebridge/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 14:56

Tuo Sokos hotelli on käsittääkseni aika uusi (eli ei mikään vuosikymmeniä toiminut), jotkut tuttavat ovat siinä asuneet. Itse en ole koskaan käynyt Venäjällä.