Onko niin että halvallakin saa hyvää? ostin shampoota vo5 nimistä ja hyvän tuntuiseksi tuli hiukset shampoo maksoi 0.99 enttiä min

-manissa jyväskylässä.

Avainsanat: halpa shampoo ja hyvä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 17:53

Kiva, kun olet Sinäkin löytänyt hyvän shampoon halvalla. Minä olen Keuruulla löytänut nimeä Vo5 samaa shampoota samaan hintaan kuin Sinäkin. Sitä on myös värjätyille hiuksille tarkoitettua tuotetta.
sitä olen vallan ostanutkin, eilenkin 2 pulloa samalla kertaa.
Ei se hinta aina merkitse, että laatu olisi huono.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 19:22

Jos päivittäin pesen hiukseni..kastelen vaan hiukset..ja laitan hoitoainetta..hiukset alkaa kiiltämään....kun ei pese joka päivä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 19:45

Sehän oli edullista, ja merkkikin on aivan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 20:01

Edullista oli. Kaikkien, kuten minun, hiuksille ei vaan nuo shampoot pidemmän päälle sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:30

Kyllä edullisesti on mahdollista saada hyvää ja kääntäen ei se kallis hinta välttämättä tuo tuotteesta niin erinomaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:51

Merkki ihan hyvä, yllättävän halpa pullo.Täytyypä katsastaa.Ei aina pidä paikkaansa ,joskus poistaavat joitain tuotteita.Kyllä hiuksissa tuntee.Mikä on hyvää, mikä huonoo.Toiselle käy toinen ja toiselle taas joku muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 07:21

Joskus on halpakin hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:59

Tutkittu juttu, että halpashamppoot ovat yhtä hyviä kuin kalliit merkkituotteet.
www.vauva.fi/keskustelut/alu...ampoot_sak

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 23:02

Olen itse joskus sortunut ostamaan kampaamosta kallista shampoota ja hoitoainetta ja pettynyt. Viimeksi ostin halpaa ja hiukseni ovat paljon paremmassa kunnossa sillä halvemmalla tuotteella pestessä.