Näitkös eilen juhannusaattona roihuavaa kokkoa?

Avainsanat: juhannuskokko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 16:22

Tuli poltettua kokko.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 13:41

En ollut kokolla,mutta näin kyllä vilauksen kokosta televisiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 14:28

En ollut juhannus kokolla eilen. ilta meni kotosalla boolia maistellen.satoi täällä jämsänkoskella eilen illlalla oikein kaatamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 14:51

En nähnyt , kuulin kyllä unen läpi että hälytysajoneuvoja ajeli useasti yön aikana, täällä Turussa, sammuttelivat varmaan kokkoja ja tunteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 15:03

Neljäs en nähnyt kokkoa vastaus tulee tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 17:56

Viides kokoton on sitten tässä. Keuruulla taivas antoi vettä niin illalla, että tokkopa kokko olisi
ollut mahdollista polttaa, kuin katoksessa. Eli ei kipunoita, eikä edes tuhkaa, puhumattakaan
timanteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 19:33

Ilta mitä ihanin...kokko roihusi ja rakkaus sydämmessä...ei voi ihanampaa olla elämä tää..mitä elän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:00

Kyllähän se roihusi ja lämmittää yllättävän laajalle alueelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:52

En nähnyt roihuavaa kokkoa, mutta kaikkea muuta kivaa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:54

Kokkoa en ole nähnyt missä olen liikkunut. Olisin kyllä halunut katsastaa.Siiinä on jotain ihanaa ja jos ei trvitse pelätä tulipaloa.Oltiin lavatansseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 15:27

en yhtäkään vaikka etsimällä etsin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 17:31

Naapurin pihassa poltimme oikein ison kokon, johon keräsimme pikkuhiljaa kaikki risut pihoilta. Puoli yhdeltä oli risut loppu, mutta vielä tänään oli kokkopaikka kuuma vaikka eilen tuli vettä kaatamalla. Kylän yhteinen kokko näkyi järven toisella puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 21:31

En nähnyt kokkoa, mutta ilotulituksen sen sijaan. Hyvä niinkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:54

En päässyt kokolle, ainoa tuli oli omassa rannan grillissä jossa paistoimme makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 01:31

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 23:23

pitkin Längelmävettä puksutellessa muutama pikkuinen näkyi etäämmällä, varsinaisesti ei kokoilla käyty ...