Kiitos kaikille napsukaisille ketkä ottivat osaa suruuni.

Avainsanat: surunaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 13:37

Oletko nyt hyvä ystäväni päässyt sen surun yli, minulla itselläni tapahtui veljeni kuolema ennen sinun suruasi , ja kauniit lauseet auttoivat sekä muisteleminen vainajasta ja tieto että lähti rauhallisesti, itselleni se oli kova paikka , miksi minut jätit, sama se on ollut sinulle varmasti myös, ja useasti haluaisi jutella, kunnes muistaa että ei hän vastaa. Ja tämän vainajan hyvät puolet voi käyttää omaan elämäänsä , muistotilaisuudesta henkilökohtaiset puheet ovat voima jota voi käyttää elämäänsä, ovat yleensä lämpimiä ja kauniita ne puheet.Ja joskus naurattaakin ne asiat. ei ne vainajat varmaan halua että jälkeenjäävien elämät loppuu myös.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 14:11

Voimia sinulle edelleenkin surusi keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 14:32

En ole kuullut mikä suru sinulla on meneillään.mutta suruun osannottoni kaikesta huolimatta.Ikävää jos olet lähimmäisen menettänyt ja tiedän että siitä on vaikea päästä taas arjen keskelle. olen ollut vähän muualla täältä napsusta eli en ole paljoa täällä ollut.Eli on mennyt sinu surusi vähän ohi korvien.ANTEEKSI SE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 17:59

Oli muistaakseni vanha tätisi, yksi sukuhaara sammui poies.
On hyvä, että olet jaksanut palata takaisin, oman aikansahan suru aina ottaa,
mutta siinäkin on siunaus mukana. Joten voimia jaksamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:58

Elämä antaa ja ottaa .Aina arvoitus. Koita jaksaa eteen päin .Niin ne ystävät ja sukulaiset vähenee.
Mutta siitä huolimatta elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 16:31

En tieda mista on kysymys, mutta syva osanottoni kuitenkin. Ollaanpa yhteyksissa, kun huomenna olen illalla toivon mukaan koti/Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:53

Muistan kun täällä kaikille kerroit siitä sukulaisesi pois menosta. Suru helpottaa ajan myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:24

Osanottoni.