Hän säät ja ilmat säätää...., huomenta tänä juhannusaamuna Teille rakkaat napsulaiset. Mikä on tunnelmasi ja säätilanne?

Minä heräsin tässä kuuden maissa ja hvyin harmaa pilvinen sää, lämpöä on 15 ° .
Illan porotti vettä, joten vähän se tietysti juhlatunnelmaa latisti. Ei ollut kukkia pielukseni
alla, enkä viuhahtanut ilkosillani niityllä, joten sulho on vielä hakusessa.

Avainsanat: juhannus ja kategoriakin voisi olla juhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 10:34

Aamu kaunis aurinkoinen linnunlauluineen ja vihreine ympäristöineen.Ei luonto tuon kauniimmaksi enään voi tulla.Pilvet velloo luoteesta päin ja raikas kesätuuli heiluttelee puiden helmiä.Nyt näyttää että päivästä tulisikin epävakainen.Asteita Kanta -Hämeessä 17+ että kyllä tarkenee.
Tunnelma hyvin raukea. Illalla olimme Mäntsälän lavalla ja tanssittu .Uni tuli kotiin päästyämme klo 3
Tosi hyvää musiikkia oli Lastraada.

Kysyjän kommentti

Jokos rakot ovat parantuneet tanssin rytkeestä. Kiitoa valinnastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 09:42

Huomenta napsut. Prahan saa tanaan on aurinkoinen ja luvassa 26 astetta lampoa. Oikein kaunis juhannusaamu. Olen lahdossa sellaiseen paikkaan, kuin Kutna Hora...nimi on ainakin kutkuttavan hauska. Huomenna illallla lento Helsinkiin. Haleja kaikille napsuille. Olen kovasti paljon kulttuurilla taytetty seka niskat kipeina paikallisesta arkkitehtuurista..korkeita, komeita taloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 10:00

Täällä suomenlahden etelärannalla paistaa aurinko täydeltä terältä ja ranta kutsuu palvojia!

Hauskaa Jussin jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 12:21

Huomenta/päivää vaan kaikille, tunnelma mitä leppoisin, auriko hellii ja koivut leppeässä tuulessa kahisevat, luonto on vihreää ja vehreää, silmä lepää maisemassa (tässä just jussiks vamistuneella terassilla istuen), varjossakin asteita 20, samalla suunnitellen juhannuspäivän kokkailua, Saaremaan kanttarellit taitavat nyt viedä voiton:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 12:53

Tunnelma on hyvä ja sää on nyt kohtalainen.Mariaana Hora on tanssia ja jos on kutna, niin hyvää ruokaa on tarjolla musiikin lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 13:18

Tunnelmat ja sää yhtä aurinkoiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 13:50

Lappeenrantaa ei helli aurinkoinen juhannussää,mutta ei ole vielä satanutkaan.Luonto on kyllä vihreä ja kaunis, lämmintä on + 23 C,että kyllä täällä tarkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 22:01

Iltoja vain Sirkkaliisa, mittarissa vielä kuusitoista astetta näin ilta tuimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 15:28

hyvä tunnelma, kauhavalla aurinko paistaa mutta tuulee niin että pitää kunnolla pukia ennenku menöö pihalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 12:44

Säät tulevat ja menevät eli ei tarvitse vartavastan säädellä mitään. Melkein parempi eteti kovin lämmin ole, useampi säilyttää henkensä ja tulee vähemmän rauhattomuutta. Se perisuomalainen luonne on vähän ikävä juhlimisen ja hauskanpidon suhteen....