Mitäs ajattelitte tarjota näin Juhannusaattona itsellenne/seurueelle?

onko, jotain/joitain just teitin Juhannukseen kuuluvia perinteitä ruuan suhteen, ja/vai kokeiletteko tänä jussina jotain ihan uutta naposteltavaa? Ite ihka uutena (ikinä tehny) tzatzikia kokeilen tänään:)

Avainsanat: juhannusaatto ruoka tarjottava uusi naposteltava tzatziki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2010 - 16:30

paellaa kävin sisareni kesäasunnolla nauttimassa, eipä tarvitse kotona enää ruokaa valmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2010 - 18:05

Uusia perunoita salaattia silliä jossa sipulia ja kreemfaissea.Mansikka kakkua ja kahvia.Krillataan makkaraa ja tomaattia.Kotikaljaa ja omena että päärynä viiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 18:19

Jassoo, nyt on aika herkuille, uudet perunat, tuoresuolattu lohi, kesäsalaattia, johon olen laittanut sinihomejuustokuutioita. Ja jälkiruoaksi kermavaahto-mansikka rahka itse tehtynä.
Voi juku makuhermot tuli tyydytettyä ja huolimatta lihottavaa sanasta, olen täksi illaksi luopunut huolista. Söin sydämeni kyllyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 19:34

Kyllä ne o,li normaalit grillituotteet ja salaatit pöydässä, ei kylläkään makkaraa, vaan kanaa grillissä.
Nykyään on katsottava mitä suuhunsa pistää.
Kaikki sellainen rämpsyruoka on jäänyt pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 13:27

Tänään teemme vartaita, joissa erilaisia yhdistelmiä makkarasta, lihapullista, keitetyistä pikkuperunoista, paprikasta,maissista, kesäkurpitsasta, ananaksesta ja minitomaateista. Lisukkeena kreikkalaista ja perunasalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 07:27

Kaikkea grilliruokaa salaattien ja grilliperunoiden kera...