Tiesittekö tämän ? Suomessa on saunoja enemmän kuin autoja

www.iltalehti.fi/koti/201006...9_kt.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2010 - 00:50

Sissus sentään: Suviyö, sauna ja jussineito. Jos ei sauna, terva ja viina auta….niin tauti on kuolemaksi, kiittää suomalainen sananlasku saunan ihmeitä tekevää, tervehdyttävää vaikutusta.
Juhannussauna lämpiää täälläkin huomenna, vastat ovat odottamassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 22:26

En kyllä tiennyt että oli enemmän kun autoja. Mutta onhan se suomalaisten pyhä paikka.Siihen kuuluu tuo kulttuuri perimä muinaisilta ,menneiltä ajoilta.Se on jäänyt sielun syöväreihin, kuuluu arkeen ja juhlaan.Se suomalainen koivu joka saunassa pehmiää ihanan pehmeäksi ja vihreä tures tuoksu. Terva on vielä siinä tuoksuissa terveyteen vaikuttavia asioita. Kun mieli tulee puhtaaksi ,kroppakin nauttii olostaan.Vahvat perinteet paranee vuosi vuodelta.Mutta kyllä saunan saa helposti poltettua poroksikin liialla lämmittämisellä.Että varovaisuutta.Eikä kiukaalle kuivumaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 23:35

Niinhän se on, että puhtauden sanotaan olevan puoli ruokaa. Taisi monella saunominen aikoinaan olla "pääravintona" ruokatarvikkeiden ollessa kortilla. Tuskin koskaan autojen määrä tuleekaan suomessa lukumääräisesti suuremmaksi, kuin saunojen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 02:51

Ensin saunotaan ja sitten syödään vasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 11:16

Kyllähän joka mökissä sauna on, mutta ei autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 11:36

Olet tarkka kakara , kun sinäkin huomasit tuon artikkelin!!!!!
Hauskaa Jussia !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 11:42

Sisukas kansa on myös puhdasta sitten, siitähän se kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 13:35

Kyllä se näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 07:28

No kyllähän sauna on Suomalaisille ihan ykkös juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:43

Täysin mahdollista. Saunathan tuli paljon ennen autoja. Joka talosta löytyi sauna, mutta ei välttämättä autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 00:51

näin on , on aina ollut ja tulee vielä jonkinaikaa olemaankin ...