Vietätkö juhannuksesi vesillä tai ainakin veden äärellä vaiko ihan kuivalla maalla?

Avainsanat: juhannuksen vietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 09:44

Minä vietän juhannukseni Keskellä- Suomea, Keurusselän järven ympäristössä.
Juhannuksen seudussa aion risteillä siipirataslaiva Elias Lönnrotin kyydissä Keuruu-Mänttä-Keuruu
välin. Joten aika paljon vesimaisemia kuuluu minun juhanuksen viettooni, mikäli säät sitten sallivat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 10:40

Minä täällä kotona olen ja uima-allas on pihalla ja jos sää sallii niin grillikatoksen ja sen veden äärellä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 11:19

maakrapuna juhannus vierähtää.
eihän täälläpäin ole edes kunnon järviä missä veneillä.
tekojärviä ovat Kalajärvi ja Kyrkösjärvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 12:14

Kuivalla maalla lähes koko ajan mutta Suomenlahden rannalla. Jos sää sallii, tulee varmaan pieni veneretki tehtyä jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 13:02

vesillä,vesillä missäs meikäläinen muualla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 16:41

joki siellä virtaa mihin meen .. mutta paljon on laidunmaata joka puolella , et vähän niinkuin molemmissa ...ja kyllä kait sitä kalaankin pitää lähteä , jotta soutamaan pääsen sitten, jos ilmat sallii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 18:39

Kyllä aikomus on veden äärellä mutta siitä huolimatta ei ole tarkoitus jättää aivoja narikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:04

Kuivalla maalla ja jos huomenna sää on kuin tänään niin koiran kanssa pitkälle lenkille vesiastian kera Aurajoenrantaa pitkin kävellään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:59

Airiston reunalla meren rannalla. Eihän sitä Turkulaiset muuta ja vesille venosen mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 22:32

Kaikki avoinna ei tiedä mihinkä päin ,ei ole päätetty.Kotihan se paras paikka.Huomenna on vanhuksien hoitoa heidän kotonaan. Ovat tulleet siihen pisteeseen että ei oikein muista syödä ja juoda.Sitten tulee höpöä puhetta ja sänky pitää makuulla.Passi poliisiksi huomenna.Olemme sisarussarjan kanssa vähän vuoroteltu. On meillä oma lampi ,että ei ihan kuivalla maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 01:14

Tänään vielä kuivalla maalla turvallisesti, huomenna veden äärellä naatiskellen.

Kaunista juhannusta Tuutikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 11:19

Kotona kuivalla maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 22:49

Veden äärellä kun ei juuri nyt ole venettä enkä ulkomaanmatkan vuoksi ehtinyt änkeä itseäni kenenkään tutun mukaankaan vesille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:42

Vettä pitkin menin kuivalle maalle. Ja hienosti meni juhannus kauniissa ja lämpimässä säässä Frederikin säestämänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 23:57

siinä se meni kahden vaiheilla, tällä kertaa sisämaassa mutta järvien keskellä ..