Hyvää Juhannusta kaikille napsulaisille ! sit se kyssäri .... muistatko hymyillä ja pitää hauskaa jussia ?

minä ainakin pidän .. kilpaa naama loistaen auringon kanssa ... myöskin sopivasti lepoa ja liikuntaa ... syön hyvin ja lepäilen ...annan murheille tossua ja voin jopa ottaa pienen lasin hyvää juomaakin , jotta nautitaan jussista ja te joiden lomat alkaa ...niin toivotan HYVÄÄ LOMAA kaikille :)
kategoria .. ajankohtaisuus & ihmissuhteet

Avainsanat: jussin viettoa ja hauskaa sellaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 09:24

Kukapa näin aurinkoisena päivänä voisi olla hymyilemättä! Ja hauskaa tulee olemaan varmasti ainakin kesäteatterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 09:25

Yritän vääntää naamalleni klovnin virneen,eikös se ole hauska?
Oikein mukavaa mittumaaria sinulle ciby ja kaikille muille napsuille B-)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 09:56

Kyllä olen tänä juhannuksena virittäytynyt jo ennakkoon naama "kymmnetä vaille kaksi "asentoon.
Olen miltei yhtä onnellinen kuin Viktoria, vaikkakin ilman sitä Danielia, pääsinhän nyt kotipitäjäni
vehmauteen sitä viettämään, pitkien poissaolovuosien jälkeen.
Nosta malja Ciby minunkin puolestani, sillä minä otan vain huberia.
Naamani muistuttaa Hangon keksiä, pienistä vastainkäymisistäkin huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 19:07

Nyt jo olen ihan tööt en oikein tajuu mitään. HYvä kun pystyssä pysyy. On höntti olo voimat vek.Täyty istuttaa aitaa talkoo porukoin. Ja lämmintä oli.Nyt ovat maassa .Oikein kun on väsynyt ei kyllä voi olla kun onnellinen.Eiköhän se hymykin irtoa kun tästä hieman friskaantuu.Kyllä osataan nauttia keskikesän kauneudesta. mutta ei ulkona siellä on hyttysparvi persiis kiinni.Nautitaan lähimmäisistämme. Kaikille sitä iloa monta sataa kiloa. Juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 19:44

Jep, joo. Aloitin hymyilyn eilen ja hyvin on jatkunut....

Hyvää jussia!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:10

Hyvää Juhannusta Sinullekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:55

Ei paljon tarvitse minua yllyttää iloitsemaan. Se menee aivan luonnostaan. Sitä riittää jakaa muillekin. Ratkiriemukasta Juhannusta Toivottelen napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 01:22

On naisilla riemu rajaton ja hieno hymy huulilla ehdoton. Hauskaa juhannusta Ciby sinullekin, otetaan jussi vastaan aurinkoisin mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 11:20

Parhaani teen, että olen hyvällä tuulella hymy huulissa. Hauskaa juhannusta sinulle ciby.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 11:40

Juu olin kuin Naantalin aurinko juhannuksena, vaan nyt ei paljon naurata, sillä juhlat on ohitse!

Hauskaa Jussia sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 00:52

joka poikahan sitä Jussina hymyilee,
se vasta mies on jolta hymy irtoaan Juhannuksen jälkeenkin ..