Jokos luit Vanhasen uusista metkuista?

Avainsanat: matti vanhanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 09:25

Hyvän työpaikan toimitusjohtajana Matti sai. Mutta mitä hän yrittäjyydestä tietää?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2010 - 06:26

En lukenut, eilen TV-uutisissa oli hänen tuleva kokopäivätyönsä.
Koska työ on metkuksi muuttunut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 07:34

Vanhanen jättää todennäköisesti eduskunnan, sillä uusi työ on päätoiminen.
www.hs.fi/haku/?haku=Matti+Vanhanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 08:08

Työtä Vanhaselle jatkossakin... ei muuta kuin onnea matkaan, 7 vuoden pesti Suomen valtion palveluksessa oli ansiokas. Varmasti tuota nyt ilmoitettua pestiä seuraa vielä jotain muuta... (vrt. Esko Aho).

Lisätty: 24.06.2010 - 10:52

Pakko hymyillä jollekin kommenteille....eihän seitsemän vuoden pääministeriys t ja valtakunnan johtaminen tuo elinkeinoelämän tuntemusta eikä etenkään kun asioita täytyy hoitaa ihan Euroopan tasolla.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 10:00

Minulle oli jotenkin yllätys hänen uusi työpaikkana.
Eilenkös luin kuinka paljon hän menetti rahallisesti siirtyessään rivikansanedustajaksi.
Lieneekö palkkakin ny parempi tiedä sitä.
Onnea vain uudelle toimen hoidolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 16:17

pääsikö matti johtamaan risusavottaa,toivottavasti ei loukkaa muita kun saa vesurin käteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:50

En enää jaksa kiinnostua mistään Vanhasen jutuista. Seitsemän vuotta riitti minulle (ei mennyt huonosti). Menköön takaisin sylttytehtaalle töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:39

Matti on mielestäni täysi pöljä. Eikä siitä muuksi muutu. Niitä metkuja saamme lukea taatusti vielä tulevaisuudessakin.