Oletteko kuullut? Minusta Paras, mutta en teistä tiedä...

Noh, tässä se on Michael Jackson - Smooth Criminal

Lisätty: 26.06.2010 - 18:44

www.youtube.com/watch?v=bEDoDmxCZTk tuossa on hyvä linkki

Avainsanat: smooth criminal mj

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 22:48

katsoin pipsalta,olihan ja onhan nämä tosi hyviä,komeasti tehty,lavastukset,tanssit ja kaikki visuaalinen,vissiin tätät kamaa on tullut nähtyä aikoinaan ihan tarpeeksi ettei kovin hihku,enää.
Ihka ensimmäinen "Thriller" oli vaikuttava ja se pysyy muistoissa yhä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 19:11

On hyvä siinä jaksoni terveen näköinen.Tarkoitit kait tuota videoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 19:15

Moit!

Katsoin tuolta
www.youtube.com/watch?v=c-WVpQ0ZG8Q

Kivaa liikehdintää, mutta ei enää minun makuuni. Nuorena minäkin tykkäsin. Nykyisin lähinnä sellaista ukkojumppa-tyylistä, joka sopii näin vanhemmallekin.

Tykkää vaan. Tuo on menevää ja kivaa kiklatusta!!!!

Aurinkoisia päiviä sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 05:48

Juu, antaa soittaa vain. Mie kun oon kaikkiruokanen musan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 10:04

Kiitti vain lattana kysymuýksestäsi , minä olen jo niin iäkäs, että minun musiikkmiakuni ei ole enään tuon tyypppistä, eikä ollut koskaan. Olihan siinä liikehdintää ja peräti paukettakin.
Sinulle nuorelle se varmaan menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:11

No tuo ei minua sykähdytä, kuten ei Michael Jackson ollenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:35

Olen jo niin vanha eukkonen ettei nuo nuorukaiset lontoon murteineen kiinnosta.