Miten poistan facebookista tykkäämiset ja kiinnostuksen kohteet?

Profiili >Tiedot > Tykkäämiset ja kiinnostuksen kohteet joihin lukeutuu "Toiminnat", "Musiikki", "Kirjat", "Elokuvat" ja "Televisio", minä nyt en enää pidä esim. salatuista elämistä (televisio) joten miten poistan sen sieltä? lisätä voi mutten poistaa! siellä on "piillota" mutta kun kokeilin kaverini profiililla, pystyi klikkaamaan "näytä kaikki" ja siihenhän ne taas tuli. Minä onneton en millään osaa poistaa niitä, AUTTAKAA TÄTÄ TOOPEA!

Avainsanat: kiinnostuksen kohteet facebook tiedot profiili tykkäämiset kiinnostuksen kohteet facebook tykkäämiset profiili tiedot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 18:02

olettaisin että jos poistat jotain, pitää myös tallentaa se poisto, että se todella poistuu.
mutta kysäiseppäs siellä facebookissa joltain tutorilta tai kaveriltasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 18:17

Menet vaan kohtaan"tiedot" ja sieltä painat"muokkaa profiilia".Siinä oikealla on sitten "tykkäämiset"sun muut.Siitä voit poistella mielesi mukaan.

Lähteet:
naamakirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 05:47

Tertsi jo kertoikin. Noin juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 09:32

Teet niinkuin Tertsi jo opasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 12:37

No en varmista Tertsin ohjetta, mutta tämä on melkein saman arvoinen kuin pari edellistä vastausta
minä poistin itseni sieltä kokonaan, jotain sanoakseni ja pisteet saadakseni, jos totta puhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:09

No Tertsin vastaus on ihan oikein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:34

Ja minä annan neuvoksi että kannattaa miettiä tarkoin mitä siellä itsestään tuo julki.