Onkos muut lähdössä tänään juhannuksenviettoon ?

kassit on pakuttu ja tielle päästään hetken päästä. Piha-aitaan jäävät nojaamaannämä juhannuskukat ja niiden myötä toivottelen teille kaikille mukavaa jussia 2010

valperi.blogspot.com/2010/06...nusta.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 11:02

oi että kun on komea köynöshortenssia .. näkisitpä minun samanlaisen heh hee , en kyl kehtaa edes kuvaa ottaa ... mutta oikein hyvää jussia sinulle .. me lähdemme vasta aattona. silloin on niin rauhallista ajella , kun ei ole just muita liikenteessä , kuin me kaks ...no kait sentään jokunen muukin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 11:55

Hyvää matkaa ja Juhannusta Valperille ja kaikille muille napsulaisille. Meidän porukka lähtee aattona Juhannuksen viettoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 12:45

Ja mie kun en lähe minnekää jussia viettään.. Mie säästän rahhaa toiseen matkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 13:00

Hieno mittumaaria valperille ja kaikille napsulaisille,onpas komea horttensia kallellaan...
huomenna tää lähtee "juhannusmatkalle" eli duunia niska limassa B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 14:26

Juhannuksenvieton jo tavallaan aloitin tänään pitämällä ylityövapaita pois. Reissuunen juhannuksena ole lähdössä mutta terassin ja parvekkeen siivoilin juhannuksen viettoa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 15:29

Huvää Jussia kaikille.Kyllä tuo lähtö jää aattoaamuun valitettavasti, mutta alustava suunnitelma on olemassa mikä sitten mahdollisesti mukautuu ajan ja matkan kuluessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 19:03

Vauuuu. Hieno kuva ja livenä varmaan vielä hienompaa. Torstai vielä töissä. Perjantaina ajatuksissa Sortavala ja sen jälkeen mökille.

Oikein mukavaa ja turvallista Jussia kaikille!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 19:17

Se on keskikesän juhla. Yötön yö.Aivan mahtava päiväkin tänään.Koitahan pysyä rannalla jokitörmän päällä.Kaunis juhannus kuva .Ihan kuin omani.Minkälainen juhannus lakkisi mahtaakaan olla.Heleää ja hauskaa jussia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:30

Hyvää juhannusta kaikille NAPSULAISILLE reisuun vasta huomenna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:44

Koti nurkissa tulee pyörittyä juhannus...kokkoa katsellen ja pikkuisen ehkä tanssijalkaa kutkuttaa..tuossa Munkkisaaren majalla...Kyminjoen rannassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 05:52

Oikein kaunista ja rauhallista Jussia sinulle Valperi!

Vielä en ole matkaan lähtenyt, mutta kohta suunnistan ystävien luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 21:01

Hyvää Juhannusta, itse vietämme sen kotona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 14:42

Oikein hyvää juhannusta kaikille napsun kavereille kotona vietän juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:33

Minä lähdin seuraavana päivänä - mökkiä siivoamaan, jälleen kerran. Oli ollut hiirillä juhannusbileet hyvissä ajoin.