No entäs sitten, ovatkos hanhenpoikaset tuttu näky ?

pääkaupunkiseudulla niitä ainakin piisaa jokaisen ihmeteltäväksi

4.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...nhiemo.jpg

Hyvää juhannusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 09:44

Kyllä minä Ruissalossa olen niitä nähnyt, ja kakkivat hyvän uimarannan uimakelvottomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 10:30

no näistä ei olis kovin väliks,vihaisia olivat Harakassa,kun poikueet lähistöllä,päälle karkas emo siivet levällään ja kamalaa parkua piti.Muistan kun ensimmäiset ilmaantui stadin saarille paskomaan rantakalliot ja seuraavina vuosina levittäytyivät satojen/ tuhansien yksilöiden matoksi ruohokentille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 11:06

eipä ole meitin tontilla nuitakaan elukoita .. onneksi , muistan, kun veljen mökkirannassa oli joutsen poikue ja minä mitään tietämätön menin laiturille kaikes rauhas , niin eikös se ukkojoutsen lähtenyt minun kimppuun .. juoksin sen minkä kintuist pääsin saunaan ja sainkin olla piitkään tovin siellä , kun se ukkojoutsen kökki siin oven edessä .. olipas siin äkäne ukko huh ..sen siitä opin , et kierrän nuo elukat kaukaa , jos mahdollista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 13:41

Eipä ole onneksi täälläkään noita hanhia. Joutsenet muuten ajaa alkuperäiset pesijät pois isoltakin alueelta; tuolla pohjoisessa 20 vuotta pesineet kuikat saivat väistyä kun joutsenet päättivät muuttaa kyseisen järven eteläpäähän. Onneksi järvi on iso (10 km pitkä) eli pohjoispäässä saavat kuikat vielä pesiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 14:26

Vain kotieläintarhassa olen hanhenpoikasia nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 14:57

somia ovat poikaset, eipä ole näillä lakeuksilla näkyvillä tepastelleet.
aurinkoista juhannusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 16:15

Meillä on palkattu 2 henkilöä pesemaan guanot pois kaupungin venelaitureilta aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 19:19

Meillä oli piilossa telkänpoikasia 3 emon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:38

Voi kun oli söpöjä...en ole kyllä nähnyt hanhenpoikasia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 23:07

Joo tuolla Ruissalon rokkimaisemissa niitä on aivan riesaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 05:24

Kiinassa suurta herkkua, joten ei muuta kuin vientiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 20:56

No en nyt muutamaan vuoteen ole nähnyt, tänä vuonna olen seurannut telkänpoikasia, nyt ovat jo melkein äidin kokoisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 01:39

Kommeita ja soria olivat kuvan poikaset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:50

Eipä ole minun mökin rannassa kuin sorsapoikueita vain, määrätön määrä, kun ruokitaan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:31

Ei ole hanhibabytkään kohdalleni taapertaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 17:37

parhaita rantojenpaskojia mitä tiedän, taitavat merileijonat olla ainoita jotka vievät voiton hanhista, saas nähdä koska niitä alkaa makoilla Kaivopuiston rannassa ....