Oletteko nähneet kyyhkyn poikasia, minä tänään näin Sepelkyyhkyn poikasen, olen sen vanhempia ruokkinut keväästä asti ?

Lisätty: 23.06.2010 - 09:43

On lähes yhtä suuri kuin vanhempansa, puuttuu se valkoinen seppel kaulasta, syksyllä sillekin tulee sellainen, kulkee vanhempiensa perässä siemeniä syömään ja vettä juo suihkulähde altaasta, ja vanhemmat opstavat koko ajan .

Avainsanat: sepelkyyhky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 11:02

olen nähnyt sen vanhemmista toisen, vaan silloinpa oli kyyhkylapsi vielä pesän piilossa.
varmaan hauska seurata heidän touhujaan pihassa.

Kysyjän kommentti

Ei tätä pienokaista erottaisi vanhemmistaan, mutta ei sillä ole sitä valkoista seppeltä kaulassaan. Tulee syksyllä vasta . Ei ole muuten mikään pulu. Vaan kyyhky ja menee talvehtimaan muille maille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 09:40

eipä ole sattunut kyyhkyjä ihan pienenä näköpiiriin, sen sijaan noita hanhia piisaa

4.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...nhiemo.jpg

hyvää juhannusta toivotellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 10:31

puluja on stadissa,mutta pikku-puluja ei näe,missä ne kasvavat tai piilottelevat?

Lisätty: 23.06.2010 - 23:36

hikipedia.info/wiki/Pulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 11:12

onpa sinulla kivaa seurattavaa ... meillä en nyt ole nähnyt muun poikasta , kuin kyyn ja niitäkin ihan kolme kappaletta erikohdissa kylläkin.. noita lieroja ei voi söpöiksi sanoa ei sit millään ... mutta linnunpojat ovat suloisii ... niin kuin monen muunkin eläimen poikaset .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 13:44

Siullapa on mukavia askareita! Ei ole tullut kyyhkynpoikasia nähtyä, ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 14:27

Enpä ole koskaan nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:28

Ei ole meilläpäin näkynyt kyyhkysiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 20:57

Olen silloin kun olen ollut eläintenhoitajana, ja joutunut ruokkimaan niitä syöttämällä, ei muuten ole mikään helppo juttu nokka kun on niin pehmeä, ettei vaurioita niitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 01:51

Ei ole meilläkään kyyhkysiä näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:30

En ole tainnut koskaan nähdä.