Palaako kokko teillä Juhannusaattona?

Aurinkoista Juhannusta kaikille kera vastasyntyneitten laulurastaan poikasten!
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Seinäjoki

Avainsanat: linnunpesä linnunpoikaset laulurastas luonto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 08:41

Ei pala.
Onpa suloisia linnunpoikia! Minulla olisi nyt hyvä tilaisuus kuvata räkättirastaan poikasia, kun pesä on metrin päässä ikkunastani. Sielläkin vielä haudotaan, mutta vanhemmat kantavat jo matoja muutaman minuutin välein. En oikein tiedä, viitsikö mennä häiritsemään pesintää.
Hyvää juhannusta myös Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 08:45

olipa pikkuisilla kova nälkä ...kun suut auki ootelivat ruokaa ....tuolla meitin puuvajan takaa metsiköstä kuului kans sen päivänen piipitys, mut ei ollut laseja päässä enkä nähnmyt mistä viserrys kuului...oikein hyvää jussia sinullekkin, kuin myöskin koko napsupoppoolle....joo lähdetään keskisuomeen jussin viettoon ja siellä on kyllä aina ollut kokko ...jot uskonpa ,et on nytkin...... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 09:40

Ei meillä juhannuskokko pala jos ei sattumalta tölli syty tuleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 09:41

katsellaan varmasti muiden polttamia kokkoja (näiden kanssa)

4.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...nhiemo.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 10:04

Eipä minullakaan pala kokko, sillä en ole sellaisella paikalla, missä kokooa voisi polttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 10:24

minäkin katselen muiden sytyttämiä ja polttamia kokkoja; matkan päästä
mukavaa mittumaaria kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 12:08

Juhannusta vietämme mökillä eikä taida koko pienellä kylällä olla kokkoja palamassa. Iloista Juhannusta kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 13:49

En mee maalle eli ei pala kokko, tupakki kylläkin..

Miun täytyy kyl sannoo, ettei noi poikaset ihan hirveen nättejä vielä ole.. Kunhan vähän untuvia päällensä saavat, niin sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 14:28

Juhannuskokko kuului juhannuksenviettooni vain lapsuudessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 14:32

ei pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 15:32

Kyllä se todennäköisesti vedenpäällä palaa mikäli ei kielletä kokon polttoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 19:21

En harrasta kokkoja. Katselen toisten kokkoja. Pitäisi valmistella huolella veden päälle ja olla kalustoa mahdolliseen tulevaan katastrofiin.... mikä varmaan sattuis, jos.....

Kivoja katsella, muttei kivoja kaitsea. Let it be.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:31

Kyllä palaa koko tuossa muutaman sadanmetrin päässä kyminjoessa...mitä pitää käydä sitten illalla katsomassa..ja voi mennä samalla vaikka tanssimaan...tuohon Munkkisaaren majalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 23:05

Kyllä palaa, jos ei ole varoituksia päällä. Linnunpoikasista mieleen juolahti tapahtuma puolitoista viikkoa sitten.
Talitintti ruokki poikasiaan viemällä pönttöön ruokaa. Talitintti kun lähti pois, niin paikalle pörhälsi käpytikka. Pisti nokkansa pöntön reiästä sisään ja veti nokasta poikasen ulos. Huomattiin ja hakattiin käsiä yhteen. Ilmeisesti pelästyi ja poikanen putosi. Sitten haettiin tikkaat ja pantiin poikanen takaisin pönttöön. Ruokinta jatkui ja alkuviikosta kaikki lähtivät onnellisesti pöntöstä. En ollut aikaisemmin moista nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 05:54

Ei pala tänä vuonna. Mutta kutsu odottaa oikeaan vanhanajan juhannuksen viettoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2010 - 20:58

Aurinkoista Juhannusta..
Haluaisin nähdä kokon palavan, sitä en ole nähnyt useaan vuoteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 14:57

Ei pala koska on varoitus päällä.Ja tuskin poltettas ihan täällä koti piirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:29

Olemme venesatamassa käyneet kokkoa katsomassa, mutta nyt jäi väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 00:44

naapurimökillä roihusi jonkinlainen risukasa, eipä kovin komeaksi kokoksi kehtaa kehua ...